hojohansen Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Sliter med lens flare på min mobil, linsen er ny, uten riper (hvertfall som jeg har laget). Likevel oppstår dette problemet. Jeg har søkt om råd på mobil-tråden, men håper på gode svar her. Slett tråden hvis den ikke passer inn på foto-tråden. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg ville forventet lens flare på bildet du bruker som eksempel, så tror ikke det er noe galt med telefonen din. Det du kan prøve for å redusere problemet er å skygge for solen med hånden. Har du solen med i bildet, er det ikke mye å gjøre, men på eksempelet ditt kunne du nok ha minimert problemet ved å bruke hånden til å hindre solen i å treffe direkte på frontelementet på objektivet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2019 Takker for svar. Her ser du hele bildet.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg syns dette ser meget bra ut til å være tatt med en telefon. Du har solen midt i bildet, og allikevel slipper du unna med minimalt med lens flare! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2019 Dr. Brodsky skrev (1 time siden): Jeg syns dette ser meget bra ut til å være tatt med en telefon. Du har solen midt i bildet, og allikevel slipper du unna med minimalt med lens flare! Ok tusen takk, må trekke solen mer på siden kanskje, vil det hjelpe? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 hojohansen skrev (1 minutt siden): Ok tusen takk, må trekke solen mer på siden kanskje, vil det hjelpe? Ja, det kan hjelpe, særlig hvis du i tillegg skygger for solen (for eksempel ved å bruke hånden). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå