Gå til innhold

Ski Jumping 2004 og Skispringen 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få lov til å si at ski jumping 2004 er kanskje det mest frustrernede spillet jeg har spilt på lenge. Er vel i gang med min 5 sesong på karrieren (bare spilt siden fredat)

De to første sesongene så klarte jeg å komme til andre omgang 7-8 ganger til sammen, det virket jo helt håpløst for å si det mildt... Beste plassering til nå er en 2. plass og et fire fem topp ti plasseringer. Men det som kanskje er litt irriterende er de litt malplasserte prisene på utstyr som blir dyrere og dyrere for hver gang...

Edit: Men DSJ er jo fremdeles best i mine øyne da :thumbup:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

når jeg går inn på internett-spilling på spillet kommer denne linken: http:\\www.lart.pl\s2004_bonuspack_1.exe

Når jeg installerer den exefilen kommer det opp noe på polsk, jeg tror det er noe med "versjon" eller noe. Det er bare å vente på DSJ 3, og kanskje på Ski Jumping 2005 som kommer i november 2004.

Lenke til kommentar

Man starter spillet som "ung og lovende" hopper. Ser man på "skills" hos hopperen så ser man at man er elendig. Hvis man er heldig klarer man å ta verdenscup-poeng, og da får man tilbud om mye bedre sponsoravtaler.

Og når man har spart opp endel penger kan man bruke penger på personlig trener, eller bruke penger på treningshopp, gjør man det bra på treningshopp så får man bedre "skills" av det. Man kan også kjøpe utstyr som er bedre enn det elendige man starter med.

Genialt spill etter noen hundre timers horribel hopping...

Lett blanding av Championship Manager og Ski Jump Deluxe egentlig :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...