Gå til innhold

Ski Jumping 2004 og Skispringen 2004

Anbefalte innlegg

Skihopp-spill er en meget smal sjanger riktignok.

Men er det noen flere her som spiller noen av disse.

Skispringen har etter min mening alt for lett. Jeg kan vinne alt på hard career mode.

Men jeg sliter noe inni hampen med å stabilisere meg blandt de 15 beste på ski jumping 2004 på easy career mode.

Begynner å lure på om det er noe galt med øye-hånd koordinasjonen min :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja spiller Skijump 2004 en del, men får det ikke akkurat så bra til...

Hopper og hopper og har vel kommet til sesong åtte eller no, men det beste resultatet jeg har oppnådd er 28. plass. Det er absolutt sjelden ejg komemr videre fra kvalifiseringen så det er ganske kjedelig egentilg :( Sliter med lengden og kommer rett og slett ikke lenger ned i bakken, drittkjedelig men jeg gleder meg til Skijump Deluxe 3 kommer ut i år første halvår i år...

Endret av alDoz
Lenke til kommentar

dealen er vel å holde grønne "pila" midt på "fartsfeltet" og trykke begge museknappene samt trekke fort tilbake når den røde linja over "fartsfeltet" er på sitt korteste :)

temmelig stolt over å ha tatt verdenscuppoeng i tre renn så langt, første poengene kom i siste rennet av første sesongen :)

lagt merke til at det er 29. februar hvert år forresten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

heh nu må jeg pirke LITT ...hver er det som har lagd spillet til han ene som viste lista hvor han selv var på toppen ...pga lista er så falsk ...Janne Ahonen på 9. plass?? han er jo bare verdens beste per dags dato og har vært det i ca 7 år nu .........HEH men uansett tilbake til topicen..hvor kan jeg laste ned ? det ene av de spillene ..husker ikke hva den het

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...