Crayonz Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Som dette bildet viser: Jeg leste at man bruker signalene fra gps/telefoner for å tracke trafikken rundt omkring på veiene, og lurer på om det er samme i dette tilfellet. Dette bildet er fra et kjøpesenter, og jeg klarer ikke se for meg at det er noen som er ansatt til å telle alle sammen manuelt, eller at de har automatiske "tellere" i dørene da den dataen ville være høyst upålitelig å manipulerbar. Denne målingen finnes også på de aller fleste bedrifter osv ved et google søk, og etter min kjappe vurdering å dømme, så vil mobiler være den mest pålitelige kilden for live pågang-telling. Jeg er en bachelor student innen data og teknologi jeg liker å stille spørsmål ved slike ting som de fleste kanskje ikke tenker over, men som jeg synes er svært fascinerende takk på forhånd! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 https://searchengineland.com/hood-google-adwords-measures-store-visits-222905 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Crayonz skrev (På 27.12.2019 den 12.37): Jeg er en bachelor student innen data og teknologi jeg liker å stille spørsmål ved slike ting som de fleste kanskje ikke tenker over, men som jeg synes er svært fascinerende Da regner jeg med du har sett denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå