jim_smyth Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 (endret) Hei! Jeg kommer til å kjøpe meg roborock s5 eller bedre (s5 max eller s6) men lurer på dette med no-mop sone og om dette finnes på s5? Ser at funksjonen framheves i tester av s5 max men er ikke nevnt i tester av s5. Er dette funksjonalitet som følger appen eller maskinen? Det styres jo fra appen og virker som det er samme all for alle maskinene, men de kan jo ha lagt inn begrensninger for å styre salget det de vil. Og er s5 max til salgs i Norge? Sliter med å finne den. Noen som vet? Endret 27. desember 2019 av jim_smyth Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Det finnes ja. Du velger selv hvilken sone digitalt på appen deres. Kjøpte S5 i julegave til mamma. Syntes den er bedre enn 980 fra Irobot. Elkjøp taper 500,- for hver slik de selger ut. Kjøpet er en steal! Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 31. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2019 Ok takk. Så no-mop i tillegg til no-go soner da. Flott. Er det noe tilbud for tiden du kjenner til? Har bare sett den til ca 3600kr i det siste. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 3. januar 2020 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg skrev nettopp elkjøp taper 500,- for hver slik de selger. sier vel seg selv at den ikke blir å komme noe lavere i pris. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 3. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2020 Kjekt du har inside info! Bra deal for oss. Men nå er det noen andre som er billigere så får se hva det blir til. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 3. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2020 Og hva må man gjøre for å sette saken som løst, Moderator? 1 Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 8. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2020 Har virkelig roborock s5 en no-mop funksjon? Den finner jeg ikke. Eller kommer den på når moppen brukes? Har ikke kommet dit ennå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) jim_smyth skrev (På 3.1.2020 den 19.38): Og hva må man gjøre for å sette saken som løst, Moderator? Du bare lar den dø en naturlig død ang no-mop, så kan jeg ikke si jeg finner eller har sett noe slikt jeg heller på min S5, tror du må ha S6 som er litt mer avansert sånn sett.. Endret 8. februar 2020 av aklla Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg får sette på moppen og se. S5Max skal ha dette som funksjon iallefall. Støvsugeren er iallefall himmelsk. Med 2 hunder og lav terskel for å gå inn med sko når man "skal bare" så har en roborock i hovedetasjen gjort underverker for hår og sand i resten av huset. Lar den støvsuge om natta 3-4 ganger i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå