kimaeven Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 HEi, jeg har et Aopen kabinett og et hovedkort av typen ASUS A7V. På denne sitter det en chipset vifte. Denne bråker noe infernalsk. I tillegg har jeg en GlobalWin vifte som også bråker veldig. Jeg har et ATi skjermkort som også lager en del lyd. Hvordan skal jeg få bort bråket og bedre sirkulasjon i kbinettet? Har sett på Silent Viking vifte og Dragon Orc viftene. Er de bra?? Har noen noen tips om hva jeg kan gjøre uten å ødelegge alt? Jeg er ikke akkurat typen som tør å bore og herje i kassa, men litt fikling med viftene går. HJELP!!!!!!11 Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Vifta på hovedkortet kan du bare skru av. (la ribba stå igjen) Skjermkortet bryr du deg ikke om. Du kjøper en lydløs 80mm vifte til å sette i fronten av kabinettet ditt for å suge inn luft. Silent viking er bra. Dragon orb er ikke bra. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Kjør på med en komplett Zalman CNPS pakke: -Zalman CNPS 6000-AlCu CPU kjøler -Zalman FanMate -Zalman 80x80mm kabinettvifte -Zalman GPU kjøler -Zalman Chipsetkjøler Da får du en stillegående pc. Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Se her: http://hinux.hin.no/~vidarf/index.php?id=casemods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå