potetskrell Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Min IBM harddisk lager en rar litt høy klikke lyd av og til.. Men nå i det siste skjer dette ca en gang per dag.. Har noen andre opplevd det samme? Begynner min go de gamle harddisk å synge på siste verset? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 min IBM disk begynte å lage klikke lyder og tull, uken etter jeg hadde kjøpt den(et år siden), jeg var for slakk til å gjøre noe med det, men det var jo i og for seg like greit da den enda virker perfekt (hvis man ser bort i fra klikke lyder et par kanger om dagen) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Denne lyden kommer innimellom når harddisken er idle. Det du hører er harddisken som flytter/skifter posisjon på lesehodene (varer i et par sekunder). Ikke noe farlig altså Endret 27. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Ahh, men da tar jeg jo det hele med ro Men 60 gb begynner å gå meg på nervene, så det blir nok ny harddisk til nyttår.. Er det hips om haps hvilken jeg velger, eller har dere en god en å anbefale? Endret 27. desember 2003 av Ingardj Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 eg kjøpte en ekstern 300gb maxtor i dag, den er ok Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Ahh, men da tar jeg jo det hele med ro Men 60 gb begynner å gå meg på nervene, så det blir nok ny harddisk til nyttår.. Er det hips om haps hvilken jeg velger, eller har dere en god en å anbefale? litt bekymret burde du kanskje være..man vet aldri...... ellers er det stort sett hips som haps om hva du velger, men JEG ville gått for en seagate disk, disse har jeg vert svært fornøyde med.. IBM og western digital har jeg derimot hatt dårligere erfaringer med... edit: 160GB er vel nok... de er ganske billige også.. Endret 28. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Mine IBM-disker har også alltid laget lyder, men de har aldri gått i stykker. Jeg har tilsvarende som trådstarter og den gjør nå tjeneste i PC jeg mekket til søskenbarna mine. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 60 gxp? var ikke det den serien med defekte IBM disker da? eller var det 75 gxp... de døde/dør plutselig uten mye forvarsel. husk du har 5 års reklamasjons rett på harddisker. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) ilex @ 28/12/2003 : 01:54 60 gxp? var ikke det den serien med defekte IBM disker da? eller var det 75 gxp... Synes å huske at det var en serie etter 60gxp som hadde problemer, men husker ikke hvilken...leste om det noe etter at jeg fikk min i januar 2002. Endret 28. desember 2003 av baldviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå