AfterGlow Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 TV-serien har vært god markedsføring for spillet, viser det seg. Spillere strømmer tilbake til The Witcher 3 etter at Netflix-serie ble sluppet Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Eg spilte aldri utvidelses pakkene til Witcher 3. Kanskje man skulle kjøpt de og installere spillet igjen 3 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Rimelig sykt. Nesten like mange som spiller Witcher 3 nå som Rocket League på Steam Men bra er det, knallbra spill ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Fikk litt lysta på Witcher selv, men vurderte å kjøre gjennom nummer 2 igjen. Ser flere i vennelista har blitt frista også. Fort gjort når man ser igjen universet. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Ja det stemmer jo på en prikk detta. Jeg runna det på PS4 en gang i tiden, men nå er jeg tilbake i Ultra 4K på Steam og spiller DLC. Akkurat mellom Hearts of Stone (episk btw), og dekorer akkurat nå min nye kåk i Blood & Wine. Stor stas. 1 Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Dette gjelder meg også. Har ikke spilt Witcher 3 på veldig lenge, men nå kom motivasjonen tilbake for fullt Lenke til kommentar
NBT Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 er kjempe billig nå på steam .. 70-% avslag .. så blir under 100 lappen ... ¯\_(ツ)_/¯ Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 De er faktisk latterlig bra. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Jeg og . Holder på å gjennomfører siste dlc for andre gang. Til tross for jeg synes serien er bare rett over middels kvalitet. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Det bør du absolutt gjøre. Hearts of Stone har den beste skurken, mens Blood and Wine har den beste historien i Witcher 3. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg må vel gi et nytt forsøk på Witcher. Jeg har startet spillet 2-3 ganger, men det går bare noen timer så orker jeg ikke mere. Kan jo være at man var litt spill lei tilbake da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Eg kjøpte serien for ei tid tilbake, men etter nokre startforsøk vart det valgt vekk. Historia er nok bra, men eg sleit med å lika kampsystemet. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Zeph skrev (4 timer siden): Eg kjøpte serien for ei tid tilbake, men etter nokre startforsøk vart det valgt vekk. Historia er nok bra, men eg sleit med å lika kampsystemet. This. Jeg får gi det et nytt forsøk. Syntes det ble litt vel mye button-mashing og la det vekk etter to-tre timer Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg har akkurat sett episode 1 av serien og syntes den var fantastisk. Jeg har spilt noen timer av Witcher 3, men det er alt. Så her er mitt spørsmål. Bør jeg: a) fortsette spillet i Witcher 3 fra der jeg var b) starte Witcher 3 på nytt c) starte Witcher 1 og spille alle spillene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Tabris skrev (Akkurat nå): Jeg har akkurat sett episode 1 av serien og syntes den var fantastisk. Jeg har spilt noen timer av Witcher 3, men det er alt. Så her er mitt spørsmål. Bør jeg: a) fortsette spillet i Witcher 3 fra der jeg var b) starte Witcher 3 på nytt c) starte Witcher 1 og spille alle spillene Jeg anbefaler B. Historiene er uavhengige, og de to første har ikke aldret like gasiøst. 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Gavekort skrev (1 minutt siden): Jeg anbefaler B. Historiene er uavhengige, og de to første har ikke aldret like gasiøst. Takk, tenkte det samme. Jeg vet bare ikke om det da er historie fra TV-serien jeg går glipp av som blir referert til i 1 og 2. Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Serien er basert på bøkene, som foregår før spillene. Spillene er nye historier skapt av CDPR. 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg spilte akkurat igjennom Witcher 2 og 3. Har spilt alle på release før. Du klarer deg fint uten W1. Men W2 har en del bra historie og bygger opp en del karakterer du treffer senere. Jeg lasta ned noen mods til W3, det kan anbefales. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Heiti skrev (6 minutter siden): Jeg lasta ned noen mods til W3, det kan anbefales. Hvilke? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Tabris skrev (3 minutter siden): Hvilke? Tar ikke det på stående fot akkurat nå, da jeg ikke er hjemme. Men ta en titt her: https://www.nexusmods.com/witcher3?tab=popular+(all+time) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå