Anonymsoldat Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Hei. jeg har vært i milla i 6 måneder nå, og har gjenopptatt en gammel uvane som går utover økonomien. Er på nippet til å få gjeld pga. Spillinga. Tror dere at å nevne at jeg har et spilleproblem vil kunne dimme meg tidligere? Syns Forsvaret er veldig interessant og lærerikt, men føler at jeg egentlig burde vært i jobb å tjent tilbake penger å få orden på økonomien min. Som siste spørsmål så lurer jeg på om noen har har hatt noe erfaring med gambling i Forsvaret, og kanskje har noen tips 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Er det ikke bare å prøve? Enten får du dimma og kan jobbe/fikse økonomien, det andre alternativet er at forsvaret ordner med en psykolog til deg, som kan hjelpe? Tror jeg uansett hadde forsøkt det siste, viktig å få help nå, før du virkelig havner utpå. Lykke til . 3 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Anonymsoldat skrev (1 time siden): Hei. jeg har vært i milla i 6 måneder nå, og har gjenopptatt en gammel uvane som går utover økonomien. Er på nippet til å få gjeld pga. Spillinga. Tror dere at å nevne at jeg har et spilleproblem vil kunne dimme meg tidligere? Syns Forsvaret er veldig interessant og lærerikt, men føler at jeg egentlig burde vært i jobb å tjent tilbake penger å få orden på økonomien min. Som siste spørsmål så lurer jeg på om noen har har hatt noe erfaring med gambling i Forsvaret, og kanskje har noen tips Søk hjelp hos saniteten. De vil hjelpe deg med å bestille time til psykolog. Det er ingen skam å søke hjelp. Vil si at det er et tegn på styrke! 3 Lenke til kommentar
Anonymsoldat Skrevet 26. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2019 Dere kommer med gode punkter. Sett litt svart på det i det siste, så har fått litt tunnelsyn på hele situasjonen når det kommer til løsninger. Takk for svar! 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Bare slutt. Slutt slutt slutt. Forsvaret handler om disiplin. Vis deg verdig å jobbe i forsvaret, utvis disiplin og ta tilbake livet ditt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Hvordan spiller du? Kvitt deg med dingsen du spiller med, selg eller send den hjem Er det mobilen så kjøp en "gammeldags" mobil en kun kan ringe med Forøvrig en dårlig grunn for å dimme Militæret kan dekke renter på lån du hadde før du gikk inn i militæret Lenke til kommentar
Anonymsoldat Skrevet 27. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2019 Kommer nok til å kontakte sosionomen å høre hva jeg bør gjøre, dette er uvane som har pågått i et år nå. Så om det bli psykolog eller en annen løsning får jeg vente å se. Skulle ønske det bare va så lett å slutte, men dette er avhengighet på samme linje som alt annet. Skal ta i betraktning alt som blir skrevet her! Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå