bfisk Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Eneste jeg reagerer på på den orginale oslodj siden, er prisene på utleie. Dette er jo ikke billig? bfisk Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er faktisk ikke så dyrt, med tanke på hva du får. Tviler sterkt på at noen matcher prisen med det samme utstyret. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg ville absolutt gått for polecat sitt forslag, hvis man ikke liker fargene helt, er jo de kjappe å skifte, og den er mye bedre enn det som er der nå og det andre forslaget. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg ville absolutt gått for polecat sitt forslag, hvis man ikke liker fargene helt, er jo de kjappe å skifte, og den er mye bedre enn det som er der nå og det andre forslaget. Kan folk skjønne at det jeg kom med var et bannerforslag, men la det inn på en side..? Lenke til kommentar
Djdalby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg takker for masse kule bilder og demo sider dere har lagt opp. Har fått mye insprasjon. Takker også han som lagde den logoen jeg bruker nå. Den var akkuratt innenfor mine følelser for farger (om det mulig har sett litt vilt ut på min tidligere side ). Vil dere mulig hjelpe meg med og si hva dere nå synes om siden... www.oslodj.com mvh Thomas Dalby ps: åpner et party konsept om ikke så lenge, vi har lagt opp en nettside der den er MEGET enkel laget og nesten er bare åppe for og utgi info. Men om dere har en kul logo eller noe til den hadde det vert kult av dere. Adressen er www.oslodj.com/djzarea/index.htm Takk for alt hittil---- ---- Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ChiChing..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Min første) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er faktisk ikke så dyrt, med tanke på hva du får.Tviler sterkt på at noen matcher prisen med det samme utstyret. De fleste utleiefirmaer opererer med større og bedre utstyr til samme eller mindre pris. bfisk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er faktisk ikke så dyrt, med tanke på hva du får.Tviler sterkt på at noen matcher prisen med det samme utstyret. De fleste utleiefirmaer opererer med større og bedre utstyr til samme eller mindre pris. bfisk En pris kan bare være høy eller lav. Ikke stor eller liten. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Er faktisk ikke så dyrt, med tanke på hva du får.Tviler sterkt på at noen matcher prisen med det samme utstyret. De fleste utleiefirmaer opererer med større og bedre utstyr til samme eller mindre pris. bfisk En pris kan bare være høy eller lav. Ikke stor eller liten. Eksempler? kilde? hvor du får med DJ? Endret 3. januar 2004 av boy2star Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er faktisk ikke så dyrt, med tanke på hva du får.Tviler sterkt på at noen matcher prisen med det samme utstyret. De fleste utleiefirmaer opererer med større og bedre utstyr til samme eller mindre pris. bfisk En pris kan bare være høy eller lav. Ikke stor eller liten. Eksempler? kilde? hvor du får med DJ? Djer er jo en ting; joda, men dette kan man jo freelance uten problemer. Prisene dere har der er ganske normale. Jeg kan trekke frem to utleiefirmaer, som jeg har brukt endel: PA Compagniet ligger vel på ca samme prisnivået som dere, men har utrolig mye bra utstyr. Da prater vi ikke ljudiakatalogen-bra-nivå, men dyre, anerkjente ting og tang fra store leverandører. Coemar, Martin, Milos, Meyer Sound, D&B osv osv. Arendal Lydsystemer er en hel del billigere, og kan bl.a. levere svært gode prosessorstyrte PA-anlegg til tilllegg til enorme mengder konvensjonelt lys og en del lysmaskiner. Ikke den helt store utleieparken, men de er rimelige og servicemindede, og gir gjerne mer enn det man har betalt for. Om dere finner at prisene deres er akseptable, så gjerne for min del, men jeg ville ikke lagt noe oppdrag i hendene deres såfremt jeg kunne benytte meg av profesjonelle utleiefirmaer. Foreløpig virker dette svært amatørmessig. Det er nå min mening. No offence meant, men jeg har en del erfaring med dette, så jeg forsøker bare å forklare hva jeg ville ha endret. Gjør som dere vil, men dere har her altså mine two cents. bfisk Og marvil: "En pris kan bare være høy eller lav. Ikke stor eller liten. " ... give me a break, here. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) dette er ikke helt profft, men er litt forskjellig tilbud dette da, utleie av lyd/lysutstyr eller en full kveld med DJ, lyd, lys rigging etc. Fant heller ikke priser hos f.eks PAC. Skal du ha en god sammenligning skal du legge til pris for DJ, rigging etc. skal du ha et skoleball, stort party eller lignende, så tror jeg dette er et godt tilbud for de fleste.... men men... hvis noen har noen gode sammenligninger, bare kom med de. syns forøvrig når jeg leste litt på PAC, at dette på en måte er en litt annen "klasse". De har levert til hyperstate og quart og er ganske store. Uansett, tviler på at folk leier dj/lyd/lys uten erfaringer, eller omtale. Endret 3. januar 2004 av boy2star Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 dette er ikke helt profft, men er litt forskjellig tilbud dette da, utleie av lyd/lysutstyr eller en full kveld med DJ, lyd, lys rigging etc. Fant heller ikke priser hos f.eks PAC. Skal du ha en god sammenligning skal du legge til pris for DJ, rigging etc. skal du ha et skoleball, stort party eller lignende, så tror jeg dette er et godt tilbud for de fleste.... men men... hvis noen har noen gode sammenligninger, bare kom med de. syns forøvrig når jeg leste litt på PAC, at dette på en måte er en litt annen "klasse". De har levert til hyperstate og quart og er ganske store. Du skriver mye fornuftig. Jeg kan være enig i at PAC er i en "litt" annen klasse. Jeg har sett litt mer på sidene deres, og jeg må nok moderere meg litt; en del av prisene deres er ikke ublue. Uansett, tviler på at folk leier dj/lyd/lys uten erfaringer, eller omtale. My point exactly. Kjenner vi ikke hvor skoen trykker? bfisk Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jo, du har gode erfaringer med f.eks PAC, derfor fortsetter du å handle der. Poenget er egentlig ikke bare å få bedre oppdrag, hele denne tråden var laget for å få en bedre hjemmeside til OsLoDj. Se f.eks på det ene skoleball tilbudet til 3k, 125 elever. Selv syns jeg dette er billig, med tanke på at da ordner de og setter opp alt. men men, da har vi blitt mer enige. btw, bare for å gjøre det klart, jeg er ikke en del av oslodj, er en god venn av han som eier/leder oslodj, og har hjulpet til litt før. Jeg har ingen fortjeneste i det hele tatt av "denne tråden". Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jo, du har gode erfaringer med f.eks PAC, derfor fortsetter du å handle der.Poenget er egentlig ikke bare å få bedre oppdrag, hele denne tråden var laget for å få en bedre hjemmeside til OsLoDj. Se f.eks på det ene skoleball tilbudet til 3k, 125 elever. Selv syns jeg dette er billig, med tanke på at da ordner de og setter opp alt. men men, da har vi blitt mer enige. btw, bare for å gjøre det klart, jeg er ikke en del av oslodj, er en god venn av han som eier/leder oslodj, og har hjulpet til litt før. Jeg har ingen fortjeneste i det hele tatt av "denne tråden". Hehe. Jeg har kikka litt på prisene og sånn som den skoleballpakka var jo ikke så ublu. Og nei, jeg har faktisk ikke noen god erfaring med PAC. Holder meg til arendal lydsystemer. Når de etterhvert får kjøpt inn noen hoder, så blir det bra. PAC suger maks på logistikk og serviceinnstilling; de tar alltid med seg for lite/feil utstyr, men fakturerer samme pris, og er svært lite smidige hvis de har misforstått noe. Men du kan jo bringe noen av disse tipsene videre til kameraten din; pri 1 når det gjelder ting som dette, er å være fleksibel og holde det man lover. Gjør man ikke det er løpet kjørt. bfisk Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Denne siden har virkelig blitt bra siden jeg var her inne den første gangen Men jeg er jo nødt til å klage litt. Jeg har mange skrivefeil selv, men på en slik side bør det ikke forekomme. Det er særlig to ting som ser veldig dårlig ut her. Under "Service" har dere "Skoleball Pakke", osv.....jeg blir helt sliten av å lese videre nedover. Jeg synes dere bør skifte overskrift til "Servicepakker" og så skrive "Skoleball" osv nedover, og hvis dere absoluttt må ha med "pakke" overalt, så kall det ihvertfall "Skoleballpakke", "Firmapakke", osv. Dere må også slutte med store bokstaver midt i setninger."Vi kan også skaffe Lyd og Lys", ser ikke så veldig bra ut. Et lite tips er å la en som er veldig god i norsk få lese igjennom det dere har skrevet hver gang dere skal legge inn noe nytt. Nok klaging fra Miss Perfect....lykke til med den enkle, fine siden deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå