Marvil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Selvsagt er det smak og behag.. Er banneren fin..? (Kan redigere fargene..) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 som sagt.. JEG liker dj'en.. hehe.. men på laptop'en her så blir jeg blenda av fargene.. (litt for lyse fargegjenngivelser ell.no trur jeg..) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Andre som har kommentarer..? Er trådstarter vekke..? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg er her jeg...men hakke så mye med dette å gjøre, web-design er det jeg kan minst om...hihi Jeg bare lagde denne tråden for å hjelpe kompisen min med dj-siden sin!! Men så tok Boy2star over(en annen kamerat av meg)! Men så langt bra!! imponert over at dere hjelper!!! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kan minne DJDalby om tråden, jeg bare fikset på småting og sånn. Tror at thomas kan finne mye som står her i interesse, men takk for all hjelp alle sammen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har lite (les _INGENTING_) å gjøre på så jeg tok meg en halvtime å laga dette:--> LINK LINK LINK LINK <-- Litt enkelt, men som dem sier; Det enkle er ofte det beste.. Kommentarer..? Ok, jeg får seriøst vondt i hodet av å se på den siden! Ikke ****** om det er en side jeg ville blitt lenge inne på! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Enig med PT, ALT for lyst, og alt for lite kontrast mellom tekst og bg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Litt blendende farger også, men ellers ganske kul... Jeg er enig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Litt blendende farger også, men ellers ganske kul... Jeg er enig. Så fint at du er enig med deg selv. Noe annet ville vært merkelig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har lite (les _INGENTING_) å gjøre på så jeg tok meg en halvtime å laga dette:--> LINK LINK LINK LINK <-- Litt enkelt, men som dem sier; Det enkle er ofte det beste.. Kommentarer..? Ok, jeg får seriøst vondt i hodet av å se på den siden! Ikke ****** om det er en side jeg ville blitt lenge inne på! Jaok da. Fargevalget er kanskje ikke det beste. Som sagt kan folkene som skal ha siden overta banner/annet og bytte farger om de har lyst.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må si den sida minner meg om noe litt annenrangs. En slags telenor-generator-laga side. Veldig standard. Jeg likte IKKE DJ'en. Kornete og klart tegnet med tegneredskap der du har vært litt ustå på hånden. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) den der djèn i headeren ligner litt mistenkelig mye på den der napster katta edit: en skriveleif Endret 31. desember 2003 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 /me har kløe i fingerene. (måtte jo bare prøve meg dah..) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Spør du meg, så lider den siden av det samme som Marvil sin. For lyse farger, for lite kontrast. Jeg savner en svart stroke på én pixel ett eller annet sted... Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) LOL @ nyheter at design Skremmende at du har så mange britneybilder liggende den var bedre enn marvil sin, men kan være enig i at en liten dæsj svart hadde gjort seg Endret 31. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Spør du meg, så lider den siden av det samme som Marvil sin. For lyse farger, for lite kontrast. Jeg savner en svart stroke på én pixel ett eller annet sted... Var vel egentlig bare et oppsettsforslag. Farger/kontrast er det jo ikke akkurat jeg som bestemmer. Men skal være enig, vet bare ikke hvor det mørke skal falle inn. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg syns den var dritkul pc, litt vanskelig å lese den oransje keksten mot den hvite bakrunden, men ellers dritkul Du må bare ha med ett eller annet om britney Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 /me har kløe i fingerene. (måtte jo bare prøve meg dah..) Den var vel bedtre enn min, selv om jefg bare kom med et bannrerforslag.,. Btw; Er du forelskla i BRitny..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Btw; Er du forelskla i BRitny..? My Lorem Ipsum is beautiful! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hm. Ser jeg har lagt diverse tråder her inatt. Kan ikke jeg huske.. Jaja. Den var fin PoleCat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå