Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke jeg som har lagd siden, så det er begrenset hvor mye jeg gidder å legge i det.

Å bytte font, tar deg i underkant av 2,3 sekunder...

å finne en font som passer, når det ikke engang er sikkert at teksten skal være sånn, nei det kan han få gjøre selv.

Lenke til kommentar

Hei folkens...

Det er jeg som driver OsloDj mest og jobber med siden...

Grunnlag til en mulig litt dårlig side kan være ettersom stort arbeid i utelivet de siste måndene så har jeg alltid hatt lite tid til og bruke på siden. Etter stor kritikk fra dere på design og ikke noe annet har jeg funnet en del fine muligheter.

Men folkens husk også mange som ser på siden ser mere på pris og hva dem får til den prisen i forhold til design liksom... Husk dette er et Mobilt Discotek service tilbud for folk og ikke en nettside som lanserer biler eller lignende. Men som sagt takk for bannere og ting hvis dere har lyst og sende oss noen html sider der dere har laget egen layout som kan være fin som jeg kan modde litt på selv hadde dette vert koselig. send alle forslag til [email protected]..

Takk for alt hittil kjempe av dere...

Mvh Thomas Dalby bedrift Ansvarlig og Booking Ansvarlig OsloDj Discotek Service

Lenke til kommentar
Husk dette er et Mobilt Discotek service tilbud for folk og ikke en nettside som lanserer biler eller lignende.

Takk for alt hittil kjempe av dere...

Mvh Thomas Dalby bedrift Ansvarlig og Booking Ansvarlig OsloDj Discotek Service

Du bør konsentrere deg om en del rettskriving på siden din. Det er utvilsomt viktig. Den siste setningen der har litt flere store bokstaver, og litt flere ord, når jeg først er inne på det, enn nødvendig.

"Mobilt Discotek service tilbud" <- Slike feil jeg tenker på...

Det var ihvertfall det jeg reagerte mest på.

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg likte den litt bedre, selv om den kanskje var litt vel enkel og "stilren"... Litt blendende farger også, men ellers ganske kul...

Som sagt; Det tok litt over en halvtime så.. :) Menyen kan byttes ut med en mer fancy en med mouseover om det er ønskelig. Siden er rimelig enkel ja, det kan jo fort redigeres om man ønsker det..

Andre som har kommentarer..? Kanskje fra folka som står bak OsloDJ..?

Lenke til kommentar

Men hva når teksten går utover feltet? Blir det scrollbar, eller type portal, som i at siden strekker seg nedover?

Tables, eller klarer du lage det i div og css?

Nå fikk jeg lyst å lage den siden. Men jeg er på jobb. Må holde meg til jobben min.

Lenke til kommentar
Men hva når teksten går utover feltet? Blir det scrollbar, eller type portal, som i at siden strekker seg nedover?

Tables, eller klarer du lage det i div og css?

Nå fikk jeg lyst å lage den siden. Men jeg er på jobb. Må holde meg til jobben min.

Når teksten bli lang så vil hovedfeltet (meny og tekstfelt) utvide seg nedover og det blir scroll over "hele" siden.. Om du/OsloDJ vil bruke designet/banner så går det fint, bare jeg bil nevnt i footer eller i selve banner. ;) Kan ikke helt 100% med CSS, så om man vil bruke designet så kan godt noen andre få kode.

Si ifra om du/dere vil ha oversendt .psd-fil..

Lenke til kommentar

vel.. vil faktisk ikke si at den er bedre eller ikke i forhold til den som er ute nå...

- Dj'en i headeren var kul! :D

men...

- fargene mann.... fargene!!! ikke bra for øya..

- er noe som ike er helt bra med oppsettet.. kanskje bare fargene som gjør det..

- litt for enkelt..

- nei... ikke like.. final word..

Lenke til kommentar
vel.. vil faktisk ikke si at den er bedre eller ikke i forhold til den som er ute nå...

- Dj'en i headeren var kul! :D

men...

- fargene mann.... fargene!!! ikke bra for øya..

- er noe som ike er helt bra med oppsettet.. kanskje bare fargene som gjør det..

- litt for enkelt..

- nei... ikke like.. final word..

Fargevalget; Jeg liker lys blå/hvit så jeg syns det er fint, men andre syns kanskje det er rart å se på.

Selve oppsettet kan jo endres, det ble gjort på en halvtime (og mesteparten av tiden gikk med på å rette skrivefeil)

Enkelheten er jo er, det kan endrest selvasagt. Meny med mouseover er et forslag, kom gjerne med flere..

Om man bare vil bruke headeren (evt bytte ut fargene), skrik ut så blir headeren sendt asap.

Jeg vil si (ikke at jeg digger mitt arbeid) at mitt forslag er bedre enn det som ligger ute nå.. :dontgetit:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...