Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musikk i bakgrunen er lite populært, med mindre man kan slå den av selv.

Siden i seg selv er rotete, og det beste hadde kanskje vært å begynt på en ny side, beklager å si det. Likte ikke at alt er inne i en hvit ramme, prøv å få mer helthet i siden.

Prøv å få til en ordentlig banner, istedet for masse småbilder plassert oppi hverandre.

BTW, "untitled document" ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det ville vært lettest å begynne på ny ...

Kan bli vanskelig å rette på de mange bugsa.

Sida er ikke noe spess for å si det sånn.

EDIT: 1 eksemplar skrvieleif.

EDIT2: Du prøve ikke å hinte frem om noen har lyst til å lage ett kjapt forslag til ny side? :ermm:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Blir kanskje litt brutalt å si, "lag ny side" til han, han er litt stolt av den.

Jo, det er kanskje litt brutalt, husker jeg fikk den slengt opp i trynet en gang, var ikke moro nei. Men du kan jo ymte frampå med at jo bedre side man har, desto proffere framstår man.

Samme her. Ikke morsomt.

Anyways, jeg lekte meg litt ikveld og kom fram til et design som kan moddes om til å passe for en DJ.

Bare hvis du er interresert.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe peiling på webdesign. men har lyst til å blande meg inn alikevel :)

* musikken må kunne skrues av enkelt og greit

* de ordene som dukker opp til høyre går så fort at man ikke rekker å lese dem, pluss at de gir et rotete førsteinntrykk

* Det blir brukt litt for mange forskjellige farger på tekstene her, pluss at tekstypene er forskjellige også ( hvitt på svart, rødt på svart, blått på hvitt, rødt på hvitt, svart på hvitt) Jeg tror det er best å bruke max to farger på teksten og at man holder seg til en skrifttype. Skal man være litt fancy, så bør man være det på de andre sidene....ikke på forsiden.

* De bildene er litt VEL danskebåtaktige :) I det hele tatt bør det være minst mulig bilder på en forside.....synes jeg, da

*Hele siden er litt for "firkantet". Det er liksom ikke en side å hvile øynene på. Ingen runde former.

* Det er alt for mye hvitt på forsiden

* Fint at banneren er fargesprakende på en sånn side, men det hadde vært bedre om det var et langt bilde enn mange små.....den er ikke helt nødt til å være firkanten heller :)

* Litt mange skrivefeil der, men det blir sikkert ordnet opp i (vet at jeg ikke er den rette til å snakke om skrivefeil)

hehe....ganske morsomt å leke kritiker når man er helt grønn selv :)

Lenke til kommentar

Jeg gir shiny i hva dere sier, uansett hvor glad han er i siden sin, er det dobbelt så mye arbeid å rette opp alt ulumsket på den siden som er nå, enn å lage en helt ny.

Sorry, men man skal være ærlig.

Dere hadde ikke blitt valg av meg ut i fra websiden iallefall.

La også merke til anelser av Times... :thumbdown:

EDIT: :w00t: en jente i webdesign delen! Var vel bare det som mangla.

(Litt treg av meg i dag...)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Jeg vil bare si én ting... Den nye OsloDJ.com er _mye_ bedre enn den forrige!! det skal Thomas ha! :D men likevel: Likte ikke den hvite ramma som alt var inni... jeg får ikke noe musikk, men det er kanskje fordi jeg bruker Opera? Dropp musikken (selv om jeg ikke hører den)... Som nesten alle andre har sagt; fjern de animerte gif'ene ved linkene!

Lenke til kommentar

hehe, la ikke så merke til de animerte gif'ene før nå jeg, hehe, i opera har de fått i seg no rithalin eller noe, så de går veldig sakte.

til stine:

ps: kritikere skal være slemme og brutale, du virker snill :p

men mye bra i det du sa.

Endret av boy2star
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å fikse det dere ber meg om å fikse, så hvis vi starter fra nå på den nye siden ( http://www.10-13.net/oslodj/ ), men siden jeg ikke er så veldig flink til å lage sider, så når dere sier fiks noe, hadde vært greit om dere kom med noen erstatningsideer.

Jeg personlig likte den nye bakgrunnsfargen veldig godt, og bannern. Menyen og framen er jeg ikke så sikker på, men vet ikke helt hva jeg skal endre til, hvis noen har forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...