Gå til innhold

Trenger ny PC skjerm

DanSteff3n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske sykt ja. Men skal man ha 4k, IPS panel og 144hz så koster det nok såpass..

Men tenker at det er greit å kjøpe en som er brukandes noen år, ettersom det blir kjøpt Nvidia 3080 når det kommer. 

regner med CPU'n min holder. Ryzen 7 3700x med 16gb ram på 3600Mhz :)

Lenke til kommentar
Taurean skrev (17 timer siden):

Hvaforno?? ^^ 17 000 - søtten tusen - for en pc-skjerm?? Har verden blitt gal ^^ 

Hahaha, da burde du sjekke hvordan hardware flere av brukerene på forumet her har. Før viste diskusjon.no signatur under innlegg, men nå må man gå inn på selve brukeren for å se signatur, ganske tungvindt. Poenget er, feil forum å kalle 17 000 mye, selv om det ja selvsagt er mye penger.

Er 17 000 mye? Ja.

Er verden blitt gal? Ikke enda ;) 

Det som gjør denne skjermen så dyr er bakgrunnsbelysningen, og at den bruker FALD (Full Arrey Local Dimming), for å oppfylle kravene for HDR10. Slike skjermer er det nærmeste man kommer OLED kvalitet på en PC monitor.

Endret av Emile the rat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Emile the rat skrev (1 minutt siden):

Ganske god deal :) 

Fra spøk til alvor, venter fortsatt på forsendelse, så gjenstår jo å se om jeg beholder den, om jeg syns ytelsen forsvarer den, vel ja..... litt stive prisen :) 

Det eneste jeg er skeptisk til ved den skjermen er at den har VA-panel. Jeg har VA-panel på den jeg har nå, og angrer skikkelig. Men klart, det er jo forskjell på VA-paneler også.

Lenke til kommentar
RRhoads skrev (42 minutter siden):

Det eneste jeg er skeptisk til ved den skjermen er at den har VA-panel. Jeg har VA-panel på den jeg har nå, og angrer skikkelig. Men klart, det er jo forskjell på VA-paneler også.

Skjermen jeg har hatt frem til nå var VA, ikke noe ghosting eller black crush på den.

Så er forskjell på VA panel, har også vært bort i VA panel som er fæle, så stor forskjell :) 

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...