atlek Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Fikk plutselig lyst til å se Snikende tiger, skjult drage igjen (Crouching Tiger, Hidden Dragon), mange år siden sist, men merkelig nok finner jeg den ikke noe sted. Har sjekket hos Apple, Netflix og Viaplay, det er de jeg har. Noen som vet om det er mulig å se den lovlig noe sted her i Norge? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 jeg har den på dvd om du bor i sykkylven. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Samme her om du bor i Fredrikstad eller omegn. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Her kan du forsåvidt se den, og de snakker visst engelsk. Men med høy musikk i bakgrunnen, lave stemmer og dårlig engelsk, er det nesten best å se den med lyden av. Du kan sikkert ringe til en av dem som har den på DVD, og få dem til å lese opp teksten. Lenke til kommentar
det Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Den kan lånes på biblioteket. Du kan sjekke tilgjengelighet på bibliotekene her: https://bibsok.no/?mode=vt&hpid=38678&pubsok_txt_0=Crouching Tiger Hidden Dragon&avgr_medier=ff%3Dee Endret 26. desember 2019 av det Endret til å inneholde link. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Veldig bra film, er glad jeg har den på blu-ray. Sett den gjentatte ganger. Prøv Amazon. Finner mye der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå