Spirre Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) nvm Endret 27. desember 2019 av Spirre Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Sitat har du denne tv'en? sony 65" KD65XG7005 Nei. Sitat lurte på om det er noen her som har denne tven stående i stua? Ja, sansynligvis. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Har sett at slike har stått i stuer, så de er nok kompatible med stue. Hvorfor ikke bare spørre om det du lurer på, for jeg antar dette ikke er en spørreundersøkelse? 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) nvm Endret 27. desember 2019 av Spirre 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) Spirre skrev (23 minutter siden): okay, så var jeg ikke spesifikk nok, glemte at folk flest er generelt så tette i pappen at de ikke skjønnte at jeg mente å spørre om noen har tven slik at jeg kan få en brukermening om tv'en. så for å spesifisere, jeg lurer på å kjøpe ovenfornevnte tv, og fant ingen gode anmeldelser på nettet, så jeg håpa at noen her kunne bidra med egne erfaringer/meninger om produktet Finnes mange personer som ikke har denne modellen på stua, men som alikevel kan masse om den.. Finner jo masse både reviews og tester av TV`n, men er så tett i pappen at jeg ikke poster de her Lykke til Endret 25. desember 2019 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå