cyberho Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 har kommet litt rare lyder fra skjermkortviften i det siste. hadde samme problemet med HK vifte.da var viste et kulelager ødelagt. Er det bare spesielle skjermkort man kan sjekke temperaturen på ? det hadde hjulpet hvis jeg hadde vist det:yes: Kunne det vert en ide å klokke ned? jeg har jo garanti da så..jeg skal nok inn med det etter nyttår.. Burden jeg bruke PCen? Lenke til kommentar
laptor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 for meg hjalp det å klokke ned litt. men det hjelper ikke vist vifta ikke er i orden da. Lenke til kommentar
Jensus Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hadde samme problemet selv. Bytta til VGA cooler fra Artic Cooling. Da ble det bare velstand. Kommer an på åssen grafikkort du har da, men har du Radeon 9500 og oppover, anbefaler jeg å bytte til denne kjøleren. Lett å montere, kjøler bra og koster en slikk og ingenting. Du finner den hos microplex... Lykke til... Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) den passer ikke til mitt kort.. MSI geforce 4 Ti 4800SE Endret 28. desember 2003 av cyberho Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvis det er støv på vifta, prøv å blåse det bort. Funket for meg. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ja har tatt det ut å prøvd å få det vekk men det er litt vrient å få at viften på dette kortet...(hvis noen har gjort det PM meg) jeg fikk vekk litt støv iallefall men... arg ...rart kjølesystem på de der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå