FuzzFuet Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Virker denne som et OK kjøp? Noe spessielt og tenke på eller sjekke ut med tanke på at det er en import? Import i 2015 etter og ha kjørt ca 37.000km. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=163349857 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Hør med noen som kan disse bilene, feks en Volvoforhandler, om de vet om forskjeller. Jeg ser for meg at den kan være klassikere som dimensjon på dynamo og batteri, forvarming av motor, setevarme, varme i ratt/vindu/etc, det kan og være forskjell i type radio, m.m. Prøv å få tak i info om hvilken type kjøring den har hatt. Er det bare masse småkjøring ville jeg vært noe skeptisk, da kan du være ganske nær store utgifter for rengjøring/bytte av avgasskomponenter, og titusenlappene flagrer fort når noe må gjøre der. Du bør doble skiftintervallet på motoroljen, så du bytter minst 2 ggr/årlig eller max hver 10.000KM, og bruke en skikkelig helsyntet olje. Ellers kan den motoren der begå selvmord før du aner det. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 27. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2019 Riktig som du sier, men ser det er mye annet og velge i så blir nok en som ikke er import tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå