Kabeldyr Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Noen med erfaring med denne? Prisen er jo kurant. Skal brukes til sosiale medier, foto og se filmer/YouTube. Hvordan er det med volte/4g tale? Har talkmore https://www.komplett.no/product/1137715/mobiler-klokker/mobiltelefoner/xiaomi-mi-9t-6128gb-roed Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Jeg har Mi 9T og er meget fornøyd med telefonen. VoLTE fungerer etter at en slår av "carrier check" . 1 Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 26. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2019 Er det pro versjon du har? Junior vurderer denne men så inett annet innlegg at pro var tusen kroner dyrer men vet ikke om er verdt det eller behovet for å gå opp til denne? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Jeg ville gått for PRO Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg kjøpte PRO utgaven rett før jul, den har kraftigere prosessor og kan filme 4K 60p kontra 4K 30p på 9t. Ut over dette tror jeg ikke det er noen forskjeller, men prisdifferansen er så liten at det ble PRO for min del. Jeg er veldig fornøyd med min telefon. Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 27. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2019 tflovik skrev (7 timer siden): Jeg kjøpte PRO utgaven rett før jul, den har kraftigere prosessor og kan filme 4K 60p kontra 4K 30p på 9t. Ut over dette tror jeg ikke det er noen forskjeller, men prisdifferansen er så liten at det ble PRO for min del. Jeg er veldig fornøyd med min telefon. Da får vi se om vi legger på litt og går for denne. Takk for hjelpen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå