Gå til innhold

Galaxy store konto - Må jeg ha det?

Gjest Slettet+234981

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+234981

Jeg har ikke laget meg en Samsung konto til Samsung telefonen min. Har hatt den noen måneder nå. Var inne å kikket på Galaxy store og der ser jeg at det er 14 apper med oppdatering tilgjengelig.  Får da selvfølgelig ikke oppdatert disse uten en Samsung konto, jeg får heller ikke anledning til å se hvilke apper det er snakk om.  Trenger jeg en Samsung konto? Trenger jeg å oppdatere disse appene? Jeg ser også et alternativ som sier "fortsett med Google"  Er dette den enkleste måten å å opprette en konto på på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel ha en Google konto (for å få telefonen til å fungere optimalt), men å ha en Samsung konto i tillegg det har jeg droppet. De eneste Samsung-appene jeg bruker er Samsung Helth (skritteller) og Samsung Switch (for å flytte over kontakter når jeg bytter til ny telefon). Ellers så har Google det aller meste.

Endret av Professor Balthazar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Ja har googlekonto. Lurer egentlig litt på hvordan jeg skal få oppdatert de appene uten Samsungkonto. Eller om det egentlig er nødvendig?

Endret av Slettet+234981
Lenke til kommentar
Gadden skrev (54 minutter siden):

Ja har googlekonto. Lurer egentlig litt på hvordan jeg skal få oppdatert de appene uten Samsungkonto. Eller om det egentlig er nødvendig?

Nødvendig er det vel ikke. Men du vil sannsynligvis få påminnelser til krampa tar deg, så kanskje like greit?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981
Sharpings skrev (20 minutter siden):

Nødvendig er det vel ikke. Men du vil sannsynligvis få påminnelser til krampa tar deg, så kanskje like greit?

Har ikke fått noe mas frem til nå.  Var bare tilfeldig at jeg så det når jeg surra rundt i galaxy store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...