Gå til innhold

Nye Boeing-dokumenter forteller om 737 MAX-feil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dette var altså så ille at den som måtte ut gjennom døra fikk kastet en helsikes masse

penger etter seg, ja stakkars elendighet.

Hva med anstendig erstatning til ofrenes etterlatte, for fraværende sikkerhetskultur?

Det blir vel verre når det koster så u-anstendig mye bare å bli kvitt en av de udugelige (?)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånt skjer jo over alt også i korrupte Norge, gjør man en tabbe som koster mennesker livet på en eller anna måte, enten om de dør eller får livet ødelagt på annen måte så sparkes de oppover eller får skyhøy "fallskjerm".

Hvis jeg hadde vært like udugelig i min jobb eller tatt livet av noen i min jobb så hadde jeg mest sannsynligvis mistet jobben+eventuell straff og jeg hadde IKKE fått noen "fallskjerm".
Godt betalte folk med makt posisjon burde strengt tatt fått en mye verre straff enn menig mann.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har vært en endring i Boeing ledelseskultur de siste årene. Det var jo også problem med batteriene til B787 Dreamliner. Problemene med B737 Max (dvs MCAS) var jo en politisk avgjørelse, for at kundene skulle slippe trening i simulator.

Anbefaler en titt på denne:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...