NTB - digi Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Nye Boeing-dokumenter forteller om 737 MAX-feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Så her skal de ansvarlige belønnes for nesten 400 drap? Boikott alle flyselskap som har 737MAX, så kan vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
ACYBN18O Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Noen må jo bli stilt til ansvar for at 346 friske sunne livsglade mennesker ble brutalt drept pga en feil som de ansvarlige for Boeing visste om...? Det må jo være en kriminell handling..? 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Så dette var altså så ille at den som måtte ut gjennom døra fikk kastet en helsikes masse penger etter seg, ja stakkars elendighet. Hva med anstendig erstatning til ofrenes etterlatte, for fraværende sikkerhetskultur? Det blir vel verre når det koster så u-anstendig mye bare å bli kvitt en av de udugelige (?) 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Sånt skjer jo over alt også i korrupte Norge, gjør man en tabbe som koster mennesker livet på en eller anna måte, enten om de dør eller får livet ødelagt på annen måte så sparkes de oppover eller får skyhøy "fallskjerm". Hvis jeg hadde vært like udugelig i min jobb eller tatt livet av noen i min jobb så hadde jeg mest sannsynligvis mistet jobben+eventuell straff og jeg hadde IKKE fått noen "fallskjerm". Godt betalte folk med makt posisjon burde strengt tatt fått en mye verre straff enn menig mann. Endret 26. desember 2019 av meg0709 2 Lenke til kommentar
Bi62 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Det har vært en endring i Boeing ledelseskultur de siste årene. Det var jo også problem med batteriene til B787 Dreamliner. Problemene med B737 Max (dvs MCAS) var jo en politisk avgjørelse, for at kundene skulle slippe trening i simulator. Anbefaler en titt på denne: 1 Lenke til kommentar
Bi62 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Opps, linken ble borte: Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Det er helt vanlig også i Norge å kaste store beløp etter sjefer som gjør både ulovligheter og en udugelig jobb. Det er en hån mot arbeiderne i disse selskapene. Jeg har for lengst mistet alle illusjoner om rettferdighet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå