baldviking Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Noen som kjenner dette programmet (billigversjonen av Painter 8) som fulgte med Wacom tegnebrettet mitt? Det skal være XP-kompatibelt, men jeg får bare kjørt det fra adminkontoen i XP, ikke fra begrensede kontoer. Maskinen det er snakk om har XP Home. Jeg har prøvd å kopiere skrivebordsikonet fra mitt eget skrivebord til den begrensede kontoens skrivebord, en løsning som har funket i lignende tilfeller før med delvis XP-kompatible program. Alle svar mottas med takk, da jeg kjøpte penn og program til jentene til onkelen min til jul og de er skikkelig skuffet... Endret 18. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Ingen som har erfart lignende med programmer som ikke kjører på begrensede kontoer og har funnet smarte triks for å gå rundt problemet...? Jeg har prøvd å gi jentene administrative rettigheter. Da funker programmet. Men jeg er her bare hver tredje helg og vil helst ikke sitte og avinstallere diverse søppel hver gang. Derfor jeg helst vil ha dem på begrensede kontoer... Edit Problem løst! Jeg gikk inn på deling og sikkerhet på programmappen for Procreate Painter Classic og valgte "Del denne mappen på nettverket"... Endret 18. januar 2004 av baldviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå