Tallak1 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Hei . Jeg Er far til en på 10-år og lastet ned ett bilspill « Forza Horizon 4» på gaming PC !?. Og Jeg rota frem den rattkonsollen og pidalsettet og skrudde dette til bordet, koblet opp alle kontakter å trodde dette skulle stå herlig til å gutten kunne storkose seg ( og jeg ?). Men Nei ... Ikke har jeg peiling og innsikt på data, spill oppkobling !! Ble helt stressa å reiv vekk greia !! Er det noen som kan hjelpe her med oppsett , filer ect. fOr å få liv i dette ? ? . Gamingpcen er en Acer nitro og rattkonsollen er logitech som ikke er av nyeste utgave for å si det slik ! Har ingen bruksanvisning . er takknemlig for all info her ??. God jul . Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Om du forteller eksakt type nummer og modell nummer på Logitech ratt/pedalsett. Samt hvilken Windows 10 versjon og build nummer ? Så kan vi se om det er noen enhetsdrivere til rattet å oppdrive på Internett som kan være kompatible med pcens operativsystem . Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Har du bilde av rattet og selveste kabelen(e) (alle ender ?)? Pleier også å stå hvilken modell rattet er; på undersiden eller siden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Det er ikke denne koblingen du har på rattet vel? Lenke til kommentar
Tallak1 Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2019 syar2003 skrev (På 24.12.2019 den 10.28): Om du forteller eksakt type nummer og modell nummer på Logitech ratt/pedalsett. Samt hvilken Windows 10 versjon og build nummer ? Så kan vi se om det er noen enhetsdrivere til rattet å oppdrive på Internett som kan være kompatible med pcens operativsystem . Hei . Det er Windows versjon 10.1909 og rattkonsoll med kobling for pedaler : logitech . Driving force EX. MIN: E-UL13 PIK: 841 -000008 håper dette kan hjelpe til en enkel løsning da jeg ikke har mye peiling på div teknologiske fremmedord ?? ! Alle kontakter passer inn til maskin , så konsoll har strøm og div lys i rattet . Håper denne info kan hjelpe ? ! Takker mye for info Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 https://support.logi.com/hc/en-gb/articles/360024697014--Downloads-Driving-Force-EX Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Jeg tror dette rattet hovedsaklig er til Playstation og dermed ikke fungerer på Windows. I hvertfall ikke sånn uten videre. Lenke til kommentar
Tallak1 Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2019 Oki . Jo det stemmer , har vært brukt til playstation 4 tidligere , så det forklarer nok at disse to ikke kan parets med Windows eller slikt gaming greier mest sannsynlig . mer vell bare da å få handlet noe som passer denna Windows versjonen å håpe jeg får til å komle til dette , så greia kommer opp å gå igjen ? . Takker for all svar og respons for dette . Ha en videre fin jul ? !! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Klarte ikke å finne noe håndfast men fant noen kilder, blant annet fra reddit som mener at dette rattet skal funke i Windows. Ville prøvd å lastet ned Logitech gaming software for å se om du får det opp der. Hvis det ikke funker så mener jeg at noen av rattene i driving force serien har en egen programvare Lenke til kommentar
Tallak1 Skrevet 25. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2019 Takker . Jeg skal prøve det du mener ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå