Sh4d3y Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vel, jeg tror overskriften sier det mestee.... Hva heter theemet til shrek2?? Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) er ikke sikker på dette er themet, men jeg vet at Coldplay - clocks blir spillt i trailern. Pianospilling osv. Jeg lurte hvertfall på hva det var for en sang før jeg fant ut av hva det var. Endret 28. desember 2003 av Gerber Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Lipps Inc. - Funkytown, kan det være denne du er ute etter ? Endret 28. desember 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Det var lips inc med funkytown. Takker for svar Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) JESSUS jeg skvatt her!! Begynte å lure.. "HÆ, Shrek 2 ute allerede?!" Den kommer til sommeren, gjør den ikke? Gleder meg vilt, har eneren på DVD og sett den en drøss ganger. Alle kompisene mine som har sett den, elsker den også. Var ikke papa roach eller hva han kaller seg.. i den første? Endret 28. desember 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Og mens vi er der: Dere har sett The Mask, ikke sant? Vet dere hvilke RagTime band som spiller når Grønne Fjes danser med Cameron Diaz inne på klubben? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 JESSUS jeg skvatt her!! Begynte å lure.. "HÆ, Shrek 2 ute allerede?!" Den kommer til sommeren, gjør den ikke? Gleder meg vilt, har eneren på DVD og sett den en drøss ganger. Alle kompisene mine som har sett den, elsker den også. Var ikke papa roach eller hva han kaller seg.. i den første? themet i enern er vel smash mouth - all star? smash mouth er ganske aktiv på det soundtracket om jeg husker rett... Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Og mens vi er der: Dere har sett The Mask, ikke sant? Vet dere hvilke RagTime band som spiller når Grønne Fjes danser med Cameron Diaz inne på klubben? Jeg har også gått rundt og lurt på dette, forslag tas i mot med stor takk... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Og mens vi er der: Dere har sett The Mask, ikke sant? Vet dere hvilke RagTime band som spiller når Grønne Fjes danser med Cameron Diaz inne på klubben? Jeg har også gått rundt og lurt på dette, forslag tas i mot med stor takk... Royal Crown Revue - Hey Pachuco Damn i'm GOOD Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 StongBad : Takker Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bare hyggelig å kunne være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå