Odd R. Valmot Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Påls algoritmer avdekker hvilken juledrikk kritikerne liker aller best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Teknisk sett er det å anvende et DNN på et problem en algoritme, men jeg ville påstå nyvinningen her er såass liten rent algoritmemessig at det er litt misvisende å si at det er "Påls algoritmer". Her var jeg altofr fordomsfull Er altså ikke snakk om DNN, men er nok også spørsmålet om jeg ville kalt det en algoritme. Teknisk sett riktig, men... Endret 23. desember 2019 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Sjekkliste (Kims algoritme) : Har vi dekning for overskriften i artikkelen? Nei Ok, skaper overskriften flere klikk da? Ja, publiser. Endret 23. desember 2019 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 Nøgne Ø Julefri er en verdig vinner i den alkoholfrie klassen. Aldri før har det vært puttet så mye gode julesmaker inn i en alkoholfri øl. Dahls juleøl er også en verdig vinner i butikkstyrke, den er overraskende god. Men det er feil å ta med årgangsøl i polklassen. Etter mange års juleølsmaking har vi erfart at de sterkeste juleølene blir vesentlig bedre etter hvert år med lagring, mange fortsetter forbedringen i 4 og 5 år før det snur og de begynner å tape seg igjen.Dermed er det er direkte urettferdig å sammenligne disse med årets produksjoner. Det lar seg rett og slett ikke gjøre å lage noe som kan konkurrere med en 3 år gammel julestout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå