RuneTh666 Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Finnes det hengsler som ikke åpner mer enn 90grader? Det må være noe som ligger flatt og ikke må freses inn eller bygger mye i høyde. Bør også helst være litt lange Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Kan du utdype bruken mer. Skal det være til dør ut i det fri eller innedør? Hengsler som stopper på 90 grader og da skal stoppe en dør på 90 grader vil utsettes for store krefter/påkjenning. Endret 2. januar 2020 av plankeby Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 Har en bakplate som henges på en vegg også har jeg en plate som skal stå 90° utfra bakplate. På platen som står 90° ut skal jeg ha en bærbar PC stående. Jeg har foreløpig løst det med å skru på to trebiter sånn at når jeg legger ned "bunnplaten" så fungerer de to trebitene som stopper når de treffet veggen blir bunnplaten rett ut men jeg vil ha arbeidsplaten så tynn som mulig uten for mye drit som bygger i høyde og utenfor bunnplaten Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Usikker på om jeg forstår dette, men det vanlige er at man har stag eller vaiere på sidene av platen som legges ned? 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 13. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2020 Hm, da må jeg spørre meg selv hvorfor jeg har tenkt så grisevanskelig. Løper og kjøper 2m med wire med en gang. Bra det er noen som ikke tenker vanskelig. Takker så mye for innspill og løsning :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå