Zvamp Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Er det noen osm vet om hvor jeg kan kjøpe muser for venstre hendte? for alle musene som er bra gamer muser er for høyre å der slitter jeg, for jeg spiller med venstre. er det ikke mulig i hele tatt å få tak i noen av musene til vesntre i det hele tatt? sånn som feks: Logitech MX500, Den nye musen som kommer fra Microsoft. og alle de andre musene. noen som vet om en bra mus som jeg (venstre hendt) kan bruke? trenger en bra mus for jeg skal bruke til CS. Noen som også vet om noen sider der dem tester gamer muser? leste på forumet her at det var noe på gamer.no Edit: Tok meg friheten til å endre topic (mod.) Endret 28. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skift emnet ditt. Noe av det rareste jeg har sett. Men til probblemet: Logitech MX310 og Microsoft Intelli Mouse Optical 1.1 er to gode eksempler på mus til venstre/høyre-hendte som samtidig vil ha en god "gamer-mus". Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 er også venstrehendt,men bruker da høyrehanda på musa.. nei,beklager vet ikke om slike mus.. Lenke til kommentar
Zvamp Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ja har tittet på de 2 musene. jeg klarer desverre ikke å spille med høyre, det går bare ikke, har sikkert spilt for lenge med venstre nå, så det er for seint Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bruker selv mx300 og den er perfekt, men mx310 er den jeg ville gått for (mange butikker selger vel ikke mx300 lenger?) Hilsen venstrehendt (med høyre hånd på musen) Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Microsoft Intelli Mouse Optical 1.1 bruker jeg selv og er fornøyd med den. Men spiller dog ikke cs Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kjøp en såkalt 'nøytral' mus, en som ikke benner seg til noen sider, men har 'rette linjer'.. Er venstrehendt og jeg bruker en MS Intellipoint 3.1 Optical Blue, ganske liten mus, men perfekt for begge hender.. O_o Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Jeg er høyrehendt jeg, men bruker en mus for begge hende - Memorex RF Optical Cordless Her er den og jeg er veeeldig fornøyd med den Virker som bare det Endret 29. desember 2003 av OKKOKK Lenke til kommentar
Zvamp Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ok. takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå