Uferdig Setnin Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Hei! Jeg lurer på om noen her har mer erfaring enn meg. Jeg vil prøve å bo i en storby, men byen må ha relativt mange firma som driver innen Marin /skipselektro / offshore da det er det feltet jeg jobber med. Oslo blir vel ikke ett valg her? Bergen og Stavanger blir vel dem to jeg har å velge imellom? Lenke til kommentar
Luckyy7 Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Om du søker deg mot servicetekniker/ingeniør kan man fint bo i Oslo. Tønsberg har også mange firmaer som er rettet mot systemer for maritim/offshore sektor. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Så lenge du skal jobbe offshore så spelar det ingen rolle kvar du bur, så du kan godt bu i Oslo om du vil det. Kvar selskapet som sender deg ut i Nordsjøen har kontoret har liten betydning. (Motsatt kan du også bu langt ute på landsbygda når du jobbar offshore). Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 The Avatar skrev (På 29.12.2019 den 0.12): Så lenge du skal jobbe offshore så spelar det ingen rolle kvar du bur, så du kan godt bu i Oslo om du vil det. Kvar selskapet som sender deg ut i Nordsjøen har kontoret har liten betydning. (Motsatt kan du også bu langt ute på landsbygda når du jobbar offshore). Verdt og nevne at enkelte selskaper tenker på reiseutgifter før de ansetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå