Sandy Koufax Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Om man har en USB minnepenn som ikke registreres på noen datamaskiner (forsøkt med flere), hva gjør man da? Finnes det en måte å få dette reparert på? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Hvis det er flere pcer du har prøvd er størst sansynling minnepennen defekt, hjelper det med ny? Er det en kanskje driver, eller usb kontrolleren problemet? Er du heldig kan jo være usb pluggen som er bøyd? Endret 23. desember 2019 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Er USB minnepennen formatert? 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 24. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2019 LMH1 skrev (21 timer siden): Hvis det er flere pcer du har prøvd er størst sansynling minnepennen defekt, hjelper det med ny? Er det en kanskje driver, eller usb kontrolleren problemet? Er du heldig kan jo være usb pluggen som er bøyd? Har forsøkt det første. Det hjelper ikke med en ny da jeg allerede har gått til innkjøp av en og den registreres. Det er ikke driveren som er problemet, har undersøkt det. Jeg håper at det er det siste punktet. Det kan i hvert fall fikses. Sarcoex - Gnålern skrev (17 timer siden): Er USB minnepennen formatert? Nei, den er ikke formatert (altså at innholdet er slettet). Det er heller det at den ikke registreres. Vet dere om noen kan se på noe slikt for en billig penge? Har en del ting der som jeg ønsker å få ut. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Får du dingelinglyden når du plugger den inn i en PC? Og dukker den opp i enhetsbehandling eller diskbehandling? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå