Anterialis Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Jeg trodde dette skulle være enkelt... Jeg forsøker å fjerne holderen som holder dusjhodet inntil veggen når den ikke er i bruk. Det er et lite søkk i bunnen hvor jeg tenkte jeg kunne plassere en flattrekker og vippe dekselet av, for så å skru av selve holderen. Dette lar seg ikke gjøre, til tross for så mye makt at hele holderen m/ skruene har blitt vesentlig løsere.. Hvordan kan jeg fjerne denne holderen? Jeg trodde altså krom-delen bare var klipset på selve holderen, men jeg får den ikke av... IMG_2806.HEIC IMG_2807.HEIC EDIT: Bilder tatt med iPhone i .heic format, de må da kanskje lastes ned før de kan ses på.. Endret 22. desember 2019 av Anterialis Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Ville blitt lettere og mer troverdig å sett bildene om man slapp å laste dem ned. Bruk imgur. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 HEIC er eit Apple-format som mange ikkje vil kunne sjå. Lagre bileta som jpeg og last opp på forumet. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Forsøkte gjøre om bildene til jpg lokalt uten hell. Jeg ser absolutt problemet, gjør ikke dette igjen. Det har nå løst seg. Jeg fant til slutt ut at det var en vippebryter i hullet under kontakten som måtte presses langt inn. Altså stikke skrutrekkeren inn i dette hullet - ikke jekke den av veggen som jeg først trodde. Når jeg trykket inn vippebryteren, kom dekselet enkelt av.. Takk for tilbakemeldingene! Endret 22. desember 2019 av Anterialis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå