banansplitt™ Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Oval, men ja. Vi skal ha lasagne-rester. Da godkjenner jeg bruken av ostebrix. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 banansplitt™ skrev (Akkurat nå): Sykeste jeg har hørt. Eneste det funker til er jo som tilbehør til suppe! Helst fiskesuppe. Kremet fiskesuppe med loff er helt jævlig digg! Men ostebriks til fiskesuppe? Det er sykere enn makrell i tomat - haha. Ostebriks er godt med nugatti også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Luke Shaw er bare for dårlig offensivt. Young er bedre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Hvem må vi suge for å få frispark? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Mange gode sjanser,men foster er god. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 3min tillegg. Samme tida som Watford bruker på 1 frispark. Ikke at det har noe å si da, hadde ikke hjulpet med 15min tillegg. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Litt over middels skuffende ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Vi har i det minste skapt en god del etter Pogba kom på banen. Energien løftet seg og innsatsen har vært bra det siste kvarteret, men det holder ikke. Hadde vi sett dette gjennom hele kampen så hadde vi ikke ligger under med 2. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Hva faen, det er vel rødt? Hands med vilje for å stoppe en sjanse? 1 Lenke til kommentar
Sound money Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Jeg lurer på hva som er planen med dette laget. Det eneste talentet med potensial utpå her er Greenwood som er ung nok til å utvikle seg. Resten av gjengen er godt inn i 20-åra og kommer ikke til å bli noe bedre. De er rett og slett ikke gode nok for United. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Snikpellik skrev (2 minutter siden): Vi har i det minste skapt en god del etter Pogba kom på banen. Energien løftet seg og innsatsen har vært bra det siste kvarteret, men det holder ikke. Hadde vi sett dette gjennom hele kampen så hadde vi ikke ligger under med 2. Det var ikke et ufortjent tap akkurat. Med det så mener jeg at det fortjent, siden kvaliteten vi har foran mål er så dårlig som det er Endret 22. desember 2019 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 1 minute ago, Sound money said: Jeg lurer på hva som er planen med dette laget. Er ikke noe plan annet enn å ligge lavt mot gode lag og kontre dem i senk, også tape mot alle andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 kanskje vi greier uavgjort mot Newcastle Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) 9 minutes ago, Snikpellik said: Vi har i det minste skapt en god del etter Pogba kom på banen. Energien løftet seg og innsatsen har vært bra det siste kvarteret, men det holder ikke. Hadde vi sett dette gjennom hele kampen så hadde vi ikke ligger under med 2. Er jo slik i alle kamper mot drittlag, våkner ikke før der er for sent Endret 22. desember 2019 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Vi har i det minste skapt en god del etter Pogba kom på banen. Energien løftet seg og innsatsen har vært bra det siste kvarteret, men det holder ikke. Hadde vi sett dette gjennom hele kampen så hadde vi ikke ligger under med 2. Betyr ingenting. Kan ikke være avhengig av Pogba mot ligaens dårligste lag. Watford hadde ikke ledet ett eneste minutt hjemme så langt og bare scoret 2 mål før denne kampen. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 At jeg sa noe positivt betyr hverken at jeg mener tapet var ufortjent (det var veldig fortjent) eller at det betyr noe når vi likevel taper. kim_InnleggNO skrev (32 minutter siden): Er jo slik i alle kamper mot drittlag, våkner ikke før der er for sent Jepp. Sjeldent eller aldri 90 gode minutter. Ikke en gang to gode omganger. Lenke til kommentar
Sound money Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Litt gøyal stats fra Lingard denne sesongen: 15 kamper spilt 0 mål 0 assists 16 skudd, 4 på mål Skudd som skytes i blokkeringer regner jeg med ikke telles, da ville nok skudd vært oppe i 30+ https://www.premierleague.com/players/4337/Jesse-Lingard/stats?co=1&se=274 Endret 22. desember 2019 av Sound money Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Utrolig. Tror bestemora mi på krykker hadde klart minst 1 assist eller mål på 15 kamper i 10'er rollen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Utrolig. Tror bestemora mi på krykker hadde klart minst 1 assist eller mål på 15 kamper i 10'er rollen. Hun er temmelig god også da. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 kim_InnleggNO skrev (49 minutter siden): Er jo slik i alle kamper mot drittlag, våkner ikke før der er for sent Nå er jo strengt tatt United det største drittlaget i hele ligaen blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå