bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 banansplitt™ skrev (Akkurat nå): Hva er det disse gutta driver med på trening egentlig? ? De koser seg med Solskjær, fordi han er så hyggelig og snill og flink som sier snille ting som får alle til å føle seg bra og deilige Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Ser ut som gutta har gitt opp også. De finner ikke ut av dette, bare å dra hjem. God Jul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 3 minutes ago, Snikpellik said: Svak kamp av McTominay = svak kamp av United. Det er ikke svak kamp av Mctominay som er avgjørende, eller tabbe til De gea. Det er kollektivt dritt av ALLE spillerne, om de er satt opp til å feile eller om de faktisk er så ræva begynner jeg å bli usikker på Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Kjap tur på butikken og hva skjer? Ikke no spes? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Kjap tur på butikken og hva skjer? Ikke så mye. Sitter i sofaen og føler meg ganske søt. Hva skjer med deg da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Hva kjøpte du forresten? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 De er så stressa utpå der. Ingen ro. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Dommeren trenger ikke stoppe spillet for dropp hvis det ene laget har fordel av overgang, selv med de nye reglene. Elendig dømt. Endret 22. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 banansplitt™ skrev (1 minutt siden): Hva kjøpte du forresten? Osteloff, flakslodd og potetgull Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Bra heading maguire, du har virkelig blitt målfarlig i united. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Osteloff, flakslodd og potetgull Hva er en osteloff? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Maguire får heade relativt fritt fra fire meter og får bare til det der... hvor ble det av stopperen som scoret fem mål forrige sesong? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Osteloff, flakslodd og potetgull Middag? Vant du? Kjøpte du dip? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Nå nærmer vi oss i det minste en scoring. Fint angrep regissert av Pogba Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Blir ikke noe mål her. Udyktighet kombinert med at Watford plutselig har verdens beste forsvar. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Osteloff, flakslodd og potetgull Er det sånn firkanta ostebriks? Jeg pleier å spise det med makrell i tomat. Blir neste som en pizza-bagel. Snadder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 banansplitt™ skrev (1 minutt siden): Middag? Vant du? Kjøpte du dip? Tillbehør til middag, er kalender så skraper hver time(ble kjøpt siden jeg vant 100kr på forrige lodd) og ingen fan av dip. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): Blir ikke noe mål her. Udyktighet kombinert med at Watford plutselig har verdens beste forsvar. Dee kjemper helhjertet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 bshagen skrev (Akkurat nå): Er det sånn firkanta ostebriks? Jeg pleier å spise det med makrell i tomat. Blir neste som en pizza-bagel. Snadder Oval, men ja. Vi skal ha lasagne-rester. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 bshagen skrev (Akkurat nå): Er det sånn firkanta ostebriks? Jeg pleier å spise det med makrell i tomat. Blir neste som en pizza-bagel. Snadder Sykeste jeg har hørt. Eneste det funker til er jo som tilbehør til suppe! Helst fiskesuppe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå