Gå til innhold

Karen fikk beskjed om å vente 45 dager på Telenor-montør: – Det er virkelig ufattelig hvor avhengig man er av internett [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som Skjånes har opplevd her er på ingen måte et engangstilfelle. Hjemme hos oss var vi uten T-We box fra Telenor i 4 uker nå i november. Minst 13 ulike saksbehandlere hos oss også, og pingpong mellom 1-linje og 2-linje hos Telenor Kundeservice. Feilen i vårt tilfelle var en feilregistrering i oppsettet hos Telenor sentralt, og de brukte altså 4 uker på å finne den, enda jeg hintet dem mang en gang om at det måtte være der feilen var. (Er selv tekniker, men heldigvis ikke i Telenor)

Det mest utrolige er at Telenor Kundeservice sin 1-linje ikke har mulighet for å nå 2-linje via telefon for å sjekke status. Det er altså INGEN der de hverken kan eller har adgang til å ringe. Telefon-nummer finnes ikke! (har fått bekreftet det mange ganger)

Når 1-linje overfører en sak til 2-linje så er det kvitt "ansvaret", og kunden lever i det uvisse hva som skjer videre, og når. Det er så slett kundeoppfølging at jeg mangler ord ...

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234

Velkommen til det frie markedet der konkurranse sørger for at alle er superivrige på å gi kunden den beste opplevelsen. Eller ikke... Det er ikke alt som egner seg til privatisering. Teleinfrastruktur er en av dem. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...