Redaksjonen. Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Karen fikk beskjed om å vente 45 dager på Telenor-montør: – Det er virkelig ufattelig hvor avhengig man er av internett [Ekstra] Lenke til kommentar
Helge Stranden Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Det som Skjånes har opplevd her er på ingen måte et engangstilfelle. Hjemme hos oss var vi uten T-We box fra Telenor i 4 uker nå i november. Minst 13 ulike saksbehandlere hos oss også, og pingpong mellom 1-linje og 2-linje hos Telenor Kundeservice. Feilen i vårt tilfelle var en feilregistrering i oppsettet hos Telenor sentralt, og de brukte altså 4 uker på å finne den, enda jeg hintet dem mang en gang om at det måtte være der feilen var. (Er selv tekniker, men heldigvis ikke i Telenor) Det mest utrolige er at Telenor Kundeservice sin 1-linje ikke har mulighet for å nå 2-linje via telefon for å sjekke status. Det er altså INGEN der de hverken kan eller har adgang til å ringe. Telefon-nummer finnes ikke! (har fått bekreftet det mange ganger) Når 1-linje overfører en sak til 2-linje så er det kvitt "ansvaret", og kunden lever i det uvisse hva som skjer videre, og når. Det er så slett kundeoppfølging at jeg mangler ord ... Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Ramlet over denne fra en "Fikk du med deg disse ekstra-sakene" epost jeg fikk i dag, 2. januar. Så spørmålet jeg stiller meg: Ble det Donald og Askepott på julaften? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Velkommen til det frie markedet der konkurranse sørger for at alle er superivrige på å gi kunden den beste opplevelsen. Eller ikke... Det er ikke alt som egner seg til privatisering. Teleinfrastruktur er en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå