Krø||e Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) jeg skal bytte fra IC7-G til IC7-MAX3. MÅ jeg formatere hdd'en og instalere os'et på nytt, eller holder det med at jeg installerer chipsetdriverne på nytt? trenger svar fort Endret 27. desember 2003 av Krø||e Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Prøv da mann, hehehe. Er ikke noen som kan svare deg 100% korrekt på det sprørsmålet ditt? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er jo to bra like kort, men det anbefales på det sterkeste at man formatere etter skifte av hovedkort. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skulle tro at du slapp å formatere, du kan jo prøve, går det ikke så går det ikke, da er det jo bare å formatere! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Disse kortene er basert på eksakt samme chipset, og trenger derfor ikke en reinstallasjon. Den biten med å reinstallere gjør man for å kvitte seg med gamle drivere, og så lenge det nye kortet bruker de samme driverne bruker dette å gå helt fint. -KJ Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 har nesten 3 fulle rekker me programmer innpå startmenyen Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Disse kortene er basert på eksakt samme chipset, og trenger derfor ikke en reinstallasjon. Den biten med å reinstallere gjør man for å kvitte seg med gamle drivere, og så lenge det nye kortet bruker de samme driverne bruker dette å gå helt fint. -KJ akkuratt det jeg ville høre ....takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå