DonaldDuck91 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 Jeg driver å kikker på en Volvo S70 1998 mod. Den har gått 275.000 km og de skal ha 19.900. Er dette et godt kjøp? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=164698688 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Det kan være mye bil for pengene men man vet aldri med en så gammel bil. Du bør insistere på eu-kontroll før kjøp så du vet hva som eventuelt må fikses for å få den gjennom. Motoren er utrolig trist, den går virkelig helt utrolig dårlig. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Er jo skuddsikre biler, men kjedelig motor. Sjekk at mesteparten av servicene er fulgt. Be de ta eu kontroll/ evt få den eu godkjent! 20k kr er ikke mye, så vil si den er helt grei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Det er antagelig ikke et dårlig kjøp nei, men som sagt over, man vet aldri med gamle biler. Jeg har en Volvo V70, kjøpt for omtrent samme pris for et par år siden, samme alder og lignende angivelige stand. Jeg elsker den rett og slett, veldig komfortabel og solid bil, føles som den kjører seg selv og jeg bare sitter på Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Er dette den med rekkefemmer'n som har problemer med vannpumpe og/eller kjøling av siste sylinder? Da må du i såfall forsikre deg om at vannpumpa er bytta med jevne mellomrom. Og at den har full kompresjon på alle sylindrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå