Gå til innhold

Samsung P400

Wolf22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg la merke til at ingen har lagt til erfaringer for P400... Er det ingen som har den, eller ingen som har lagt til erfaring? :roll: Lurer veldig på om jeg skal kjøpe den telefonen! Men det hadde jo vært greit å vite hvordan den var å bruke :p

Utrolig irriterende skerm..ser fryktelig liten ut..(ikke missforstå,men til og være en 128X160p)

du kan jo alltids lese testen her på amobil :thumbup:

Lenke til kommentar

Har også p400, er mektig irritert over at den ikke har ytterskjerm, og så er skjermen festet på en teit måte i hovuddelen pga den vrimekanismen som jeg forøvrig ikke har bruk for. Skal kvitte meg med den og gå til anskaffelse av en liten lekker s300m, siden alle har e700 :D

Lenke til kommentar

Det er samme skjerm på P400 som på E700! Begge mobilene har TFT-skjerm som kan vise ca. 65000 farger. Oppløsningen er den samme (128x160 pixler). Det eneste som er forskjellig er at E700 kan ta bilder med større oppløsning, og at den har 5x digital zoom. P400 har 2x eller no sånt.

Lenke til kommentar
Den har like stor skjerm som E700. Og hva er så irriterende med den?

Den har IKKE like stor skerm som Siemens ST55 ihvertfall...

Uansett er skermen på P400 dårligere en på E700..

Nå snakket ikke vi om ST55 da. Trodde vi snakket om klapptelefoner jeg. Og skjermen er nok ikke dårligere enn E700 nei.

Lenke til kommentar
Den har like stor skjerm som E700. Og hva er så irriterende med den?

Den har IKKE like stor skerm som Siemens ST55 ihvertfall...

Uansett er skermen på P400 dårligere en på E700..

Nå snakket ikke vi om ST55 da. Trodde vi snakket om klapptelefoner jeg. Og skjermen er nok ikke dårligere enn E700 nei.

eneste jeg sa var at skermen var liten til og være en 128X160p..

Vet ikke om de i bladet mobil har klikka eller noe,men de ga skermen til p400 8,og skermen til E700 karakter 9..

Og de påpekte også at skermen til p400 var liten om jeg ikke husker feil..dessuten så påsto de at p400 hadde bluetooth :)

Endret av ingar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å livne opp en gammel tråd...

Ei på jobben har denne tlf, men hun klager over at det ikke er noen lydløs modus på denne. Så jeg prøvde firkant knappen, men da aktiveres vibrering. Kan man ta vekk denne i stille modus?

Manualen er feigt, så jeg maser her i stedet :blush::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...