//E Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei! Jeg skal bestille noe fra komplett, inkl. en ca 20 meter lang s-video + audio kabel som skal gå fra pc'en til tv'en, som jeg ikke finner på siden deres (www.komplett.no). Har sett på andre webshopper, hvor den finnes... Synes i såfall at det ville vært litt rart hvis de ikke har.. Takker for linker og svar Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Prøv Elkjøp. Jeg kjøpte meg nylig en 10-meter 'pc til tv' pakke, fant den på nettbutikken deres. Lenke til kommentar
//E Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Takk for raskt svar!! Ser grei ut den pakken der, men jeg må ha rundt 17 meter... Noen andre som vet noe? Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kan du ikke kjøpe to pakker med ti meter og koble dem sammen da. btw: 17 meter ---> da kan du vel like gjerne kjøpe deg noe trådløst da Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Se her! Bruk Clas Ohlson. S-Video kabal på 25Meter! til 198kr! og en Hi-Grade til 298! Søk der, så finner du der. Jeg fant det der Du finner sikkert også lydkabel der også. Bestill via nettet hos Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå