FuglFøniks Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Casemod og casemod fru blom, men jeg lurer på en ting... Jeg skal kjøpe litt stæsj fra microplex.no, hva bør jeg kjøpe? Tenkt på 2 blå neonlys og 2 blacklight lys. Noe mer schpaa? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hva med led skift ut pwr og hdd led`ene med noen kulere farger. Hvis du har en chipsett vifte i crom/sølv/alu så kan du sette in en der og. Til sist men ikke minst en Overklokking.no T-skjorte hvis du har råd: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp det DU synes er fristende. Du vil aldri få samme svar da smaken er forskjellig. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Spør etter idèer jeg. Tror det blir * 2 x 20CM blacklight lys * 2 x 20CM blå neonlys * 2 x Basic Kit * Sunbeam Kald Katode Sound Control Dette vil koste litt men, samma det Skal ikke ha viftestyring har jeg bestemt meg for, akkurat passe fornøyd med de 5 viftene jeg har. Var det noe mer da tru... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ikke kjøp uv hvis du ikke har noe uv reaktivt, og ikke ha annet enn uv lys hvis du bruker uv. spess blåfargen ødelegger uv effekten. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp Thumbscrews... hvis du ikke har det fra før... hvis du skal inn i pcen å mekke er det forferdelig å skrutrekke hele tida.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp Thumbscrews... hvis du ikke har det fra før... hvis du skal inn i pcen å mekke er det forferdelig å skrutrekke hele tida.... På mitt lepont kabinett så er det bare thumbs. Jeg har et DFI Lanparty NF II Ultra B kort, så det er UV reaktivt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ikke bland blå og UV-katoder med mindre du har noe som reagerer i UV-lys, det blir bare fucka, ja - jeg snakker av erfaring Overklokking.no skjorte er et must, jeg er stolt som en 6-åring som har fått masse Lego elns hver gang jeg har den på meg i gymtimene Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp Thumbscrews... hvis du ikke har det fra før... hvis du skal inn i pcen å mekke er det forferdelig å skrutrekke hele tida.... På mitt lepont kabinett så er det bare thumbs. Jeg har et DFI Lanparty NF II Ultra B kort, så det er UV reaktivt Jamen daså Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ikke bland blå og UV-katoder med mindre du har noe som reagerer i UV-lys, det blir bare fucka, ja - jeg snakker av erfaring Overklokking.no skjorte er et must, jeg er stolt som en 6-åring som har fått masse Lego elns hver gang jeg har den på meg i gymtimene nå fikk jeg sinnsykt lyst til og bestille en OK.no t-skjorte Tøft og ha på skolen da Jaujau! Mange som har OK.no t-skjorte eller? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ikke kjøp uv hvis du ikke har noe uv reaktivt, og ikke ha annet enn uv lys hvis du bruker uv. spess blåfargen ødelegger uv effekten. hvor sterkt lys kommer det egentlig på ting som ikke er UV-reaktive fra UV-katodene? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 veldig lite. det er jo litt av poenget med "blacklight" at det ikke lyser, men det som er uvreaktivt som det lyser på lyser opp. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Godt tips om uvkatodene, de fungerer mye bedre vis du tar dem ut av plexirøret, da får du også mindre blåfarga lys fra dem. Fant ut at det var det som måtte til for å få effekt ut av glowmotionen. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 gjør det... men for all del... vær forsiktig! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 tar du på katodene når de er ute av plexie, er det nesten det samme som å ta på inverteren. mitt råd: la dem være inni plexien, særlig uv lys, for det dekker mye uansett. har 2x30cm uv katoder inni et chieftech fulltower, og de lyser mer enn nok opp hele kassa Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 funker fint sålenge du pakker inn i plastfolie, la den smelte runt, så er den isolert. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 en kamerat av meg hadde tatt av plastiken på et par av kathodene sine, og de begynte og brenne. er faktisk sant. så de etterpå. temmelig farlig om det hadde vært om natta.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 En katode kan vel ikke brenne så lenge at det vil utgjør no fare? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det er vel mye annet i pcen som kan ta fyr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå