NTB - digi Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Regjeringen gir grønt lys for E18-utbygging Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Vil heller ha en ringvei som får meg forbi og ikke gjennom Oslo. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Det er flott at statlige myndigheter overkjører lokalt politisk støy og forstyrrelser slik at store prosjekt innen infrastruktur kommer fort i gang. Vi trenger flere slike handlekraftige politikere! 1 Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) JØI skrev (20 minutter siden): Vil heller ha en ringvei som får meg forbi og ikke gjennom Oslo. Lykke til. Det nærmeste du kommer den saken er SVV sitt «E6 Oslo Øst» prosjekt, der de tenker mishandle (altså ikke egentlig utøke) E6 sydfra, med tunneltrase mellom Ryen og Teisen, retning nordover. Det SVV derimot ikke sier høyt er de med dette tenker stenge Mosseveien. Altså nok et alle-egg-i-samme-kurv… Endret 20. desember 2019 av 1P4XZQB7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 1P4XZQB7 skrev (1 time siden): Lykke til. Det nærmeste du kommer den saken er SVV sitt «E6 Oslo Øst» prosjekt, der de tenker mishandle (altså ikke egentlig utøke) E6 sydfra, med tunneltrase mellom Ryen og Teisen, retning nordover. Det SVV derimot ikke sier høyt er de med dette tenker stenge Mosseveien. Altså nok et alle-egg-i-samme-kurv… Ikke hjelper det heller at MDG tror at E18 og E6 er lokalveier i og for Oslo... Lenke til kommentar
asbjorno Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Planen involverer vel masse lokalveier, ikke minst fordi E18 blir lagt under bakken og da må det til veier på toppen der trafikken kan sluses i tilfelle tunnellen stenges. Lenke til kommentar
Bjorn N Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Staten bruker mangfoldige milliarder på jernbanen og E18. Hvorfor ikke bruke noen få millioner på tilkomst og parkering på stasjoner etter kl.7.00 om morgenen. Øker en matebuss- og rutebuss-alternativer til stasjonene samt øker antall parkeringsplasser vil en kunne komme seg til og bruke jernbanen. Alternativet er å stange i kø på E18 eller måtte stå opp grytidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå