Olelukkoye Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Hei! Strømledningen til en Klipsch RSB6 Subwoofer har streiket og jeg må få tak i en ny. Er det noen som har peiling på hvor det kan være mulig å få tak i ledning som kan fungere? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Legg ut bilde av den så vi ser hva slags plugg den har, ev nærbilde av tilkoblingen på subben. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Hvis den er under 5 år, ville jeg prøvd meg på en reklamasjon. Hvilken side av adapteret er feilen på? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Olelukkoye skrev (14 timer siden): Strømledningen til en Klipsch RSB6 Subwoofer har streiket og jeg må få tak i en ny. Er det noen som har peiling på hvor det kan være mulig å få tak i ledning som kan fungere? Send en melding til Klipsch Support. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 om du ikke får en ny på garant så ser du på type nr på power bricken og googler dette , så lenge den har rett plugg og leverer rett strøm kan alle merker brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå