Spillredaksjonen Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Se hva du kan vinne i dag. KONKURRANSE: Luke nr. 20 i julekalenderen er åpnet Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Dere har ikke testet HyperX Alloy FPS Gaming. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Dragen skrev (1 time siden): Dere har ikke testet HyperX Alloy FPS Gaming. Joda. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Ja, beklager. Alloy FPS RGB, skulle det være. Men den er også merket med Alloy FPS Gaming, og er den eneste Alloy-testen vi har gjort. Har endret beskrivelsen nå. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Er det en antenne som sitter der? For jeg regner med at tastaturet er wireless ikke sant? Lenke til kommentar
blodhild Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Hvorfor skal mine person opplysninger være lagret for 6 måneder for at jeg skal få lov til å delta? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Det står i personvernsopplysningene: «Disse dataene vil bli lagret i våre databaser i seks måneder, slik at vi kan verifisere vinnerne og sende ut premier. De blir ikke delt med tredjeparter.» Systemet er bygget til å slette opplysningene automatisk etter seks måneder. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Det er en avtagbar USB-C-kabel. Tastaturet er ikke trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå