user156890 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er en hviss forskjell på bruken av AWP: Du har de som sitter steike i ro og camper hele matchen igjennom. Også har du de som har oppe deagln mens de springer ser/hører fienden trykker på "Q" og switcher til AWP'en sikter og avfyrer et skudd. alt på under 2 sekunder, når man reloader så gjentar man prosessen. Når man spiller slik da er det ikke feigt, et er skilz Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er det feigt å bruke 1 i stedet for Q da? Hvis ikke, så skal jeg begynne å bruke awp og dgl. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bra tips: last ned WH og Aimbot og eie alle sammen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bra tips: last ned WH og Aimbot og eie alle sammen Ja, det er et bra tips. Etterpå kan du henge deg fast naken mot en vegg i sentrum, så folk kan spytte på deg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bra tips: last ned WH og Aimbot og eie alle sammen *sharp kick to the groin* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bra tips: last ned WH og Aimbot og eie alle sammen Blir mer og mer skremt av gamer.no folka. Viser seg at halvparten er cheatere eller campere Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bra tips: last ned WH og Aimbot og eie alle sammen Blir mer og mer skremt av gamer.no folka. Viser seg at halvparten er cheatere eller campere Heldigvis er /me hw.no "folk". Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bra tips: last ned WH og Aimbot og eie alle sammen Blir mer og mer skremt av gamer.no folka. Viser seg at halvparten er cheatere eller campere Heldigvis er /me hw.no "folk". Greit "lord offtopic", alle i gamer.no nettverket Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Greit "lord offtopic", alle i gamer.no nettverket Ikke vær så nøye da på on eller off topic, du er jo mer nøye enn moderatorne. Eller de er ikke så ille, de er ganske flinke å gjøre en god jobb. Regner med jeg får beskjed hvis jeg må skjerpe meg...? Japp, de fleste som ikke cheater og camper er plukket ut til moderator, ingen igjen som er helt grei. Untatt meg, Garb/niXon, Mr.Lee (tror jeg), hmmm tja... noen andre også sikkert... Gidder ikke ramse opp alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå