Gå til innhold

Tips og triks til cs 1.6

Anbefalte innlegg

Prøver å starte en teama som alle kan snakke om, vil gjerne at dere skriver hvordan sens som er lettest å treffe hs, åssen mus man burde bruke for høyre og venstre hondte.Åssen musematte som er best. tacs til forskjellige maps så claner kan få litt hjelp hvis noen kan noen bra tacs. og til slutt hva syns dere om steam?? Også andre triks og tips som man kan få nytte av til 1.6.

--selv--

jeg syns steam er veldig bra. i førsten når det kom ut syns jeg det var helt elendig men etter hvert syns jeg det er det beste som har kommet til cs noen gang.

tacs:

5on5:4stk stikker på LG(lang) mens han siste med bomba går stille å til b1 uten å lage lyd.Dem 4 andre skal kaste Flash,HE og når dere har gjort det så regner jeg med at de fleste tror at alle kommer ditt. så ta er det fritt for han med bomba. Funker fint 1 gang hver pcw, for clanet mitt da..

Endret av Zvamp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste problematikken er jo at jeg sansynligvis står på lang med awpn og plukker dere 1 etter 1(mens dere hopper eller whatevah) og folka på laget trekker ikke for å hjelpe meg før jeg ber om det :thumbup:

kjipt å bli stående alene på b1 mot 2 cts + en som kommer litt etterpå

tipper en god del claner venter med å si "NEEED BACKUP" til de faktisk ser bomba :)

Lenke til kommentar

Beste taktikken er strom the front med noen karer,mens de andre tar en annen vei.

Bånn gass med effektivitet,hurtighet,erfaring,og ikke minst GUTS!

Alle som gjemmer seg,gifter seg med AWP`en og pingler rundt en plass hele tiden er newbies og losers ,som burde bli kicket ut uansett.

Hasta Lavista,losers! :devil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Løst på en aldri så liten cheat, som INGEN kan finn ut at du bruka?!

Slå på det her greian som e innlagt i windows, det med at du trøkk Ctrl og så kjem det renga rundt musepeikaren,

og bruk det rett før du skyt en gubbe, da kan du sjå kor du ska skyt før å få headshot!

så vess det kjem nån som trur at du juksa, lar du bære vær å trøkk Ctrl, og INGEN vil kunn sei at du juksa!

mvh. en som ikke spiller cs... -Rævskjegg

Lenke til kommentar
5on5:4stk stikker på LG(lang) mens han siste med bomba går stille å til b1 uten å lage lyd.Dem 4 andre skal kaste Flash,HE og når dere har gjort det så regner jeg med at de fleste tror at alle kommer ditt. så ta er det fritt for han med bomba. Funker fint 1 gang hver pcw, for clanet mitt da..

Det er selvfølgelig de_cbble du snakker om nå, sant?

Lenke til kommentar
Løst på en aldri så liten cheat, som INGEN kan finn ut at du bruka?!

Slå på det her greian som e innlagt i windows, det med at du trøkk Ctrl og så kjem det renga rundt musepeikaren,

og bruk det rett før du skyt en gubbe, da kan du sjå kor du ska skyt før å få headshot!

så vess det kjem nån som trur at du juksa, lar du bære vær å trøkk Ctrl, og INGEN vil kunn sei at du juksa!

mvh. en som ikke spiller cs... -Rævskjegg

To bad, jeg bruker ctrl til å krype, og vil ikke venne meg til en annen knapp. Dessuten synes jeg det er en smule urettferdig at en skal ha fordeler som han ikke trenger å ha mot flere som sitter og prøver å more seg med CS.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis de ikke har hode, er det nok ikke Counter-strike, eller originale modeller, som faktisk er påbudt i seriøse mesterskap og kamper.

Var det en spøk, var det en ufattelig dårlig en.

Var ikke ment som verken spør eller seriøst. Var bare et svar, fordi jeg kjeder meg av og til. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller med sens på omkring 3.8. Jeg bruker så lav sens som mulig for det er lettere å aime da, spesielt på store avstander, men jeg må også være istand til å snu meg nøyaktig 180grader med en liten håndsbevegelse. Å justere sensen slik betyr at folk bak deg ofte får en kule rett i knollen hvis de skyter deg i ryggen.

Lenke til kommentar
Beste taktikken er strom the front med noen karer,mens de andre tar en annen vei.

Bånn gass med effektivitet,hurtighet,erfaring,og ikke minst GUTS!

Alle som gjemmer seg,gifter seg med AWP`en og pingler rundt en plass hele tiden er newbies og losers ,som burde bli kicket ut uansett.

Hasta Lavista,losers! :devil:

Den "planen" forutsetter at du kommer raskere frem enn fi, da må du være raskere å kjøpe eller spawne nærmere bombsite. Det forutsetter også at du kaster klarer å flashe fi uten å selv bli flasha. Men selvsagt, spiller du imot noobs som både er trege frem, ikke kaster flash og gjerne blir lett flasha så knuser den taktikken de.

Jeg synes det virker bedre å snike meg rundt, det er utrolig fin fordel når fienden ikke har den fjerneste anelse om hvor du er før en eller flere på laget deres er død. Det funker som regel mye bedre enn storming.

Lenke til kommentar

Storming med hele laget er en av de få taktikkene som funker nesten hele tiden. Det forutsetter selvfølgelig at du har med deg absolutt alle på teamet, og spesielt fyren med bomben.

Heldigvis har 1.6 blitt oppdatert nylig.. angripere som ikke fullfører mission objective, får ikke penger neste runde. Folk må jobbe sammen, og må bombe/redde gisler/drepe fi for å få penger. Den viktigste oppdateringen noensinne, spør du meg. :)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt på en stund.

Hva hvis man er to i live, en CT og en T. Og CT camper ved bomben for å vokte den. Får ikke CT penger da i slutten hvis T campet en annen plass? Da ser det ut til at jeg må forandre litt på taktikken. Brukte vanligvis å holde meg nok så nært bomben, gå litt rundt i nærheten, så jeg hørte om bomben ble plukket opp og sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...