Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 6 minutes ago, Kjetil Lura said: Som jeg skriver, norge kan ikke redde verden alene. Og norge har veldig lite forurensing, slutt med at norge skal redde verden. Hvilken planet bur du på? Fordi vi har penger, så da skal vi redde verden? Som jeg skriver, (område X) kan ikke redde verden alene. Og (område X) var veldig lite forurensing, slutt med at (område X) skal redde verden alene. Erstatt (område X) med en hvilket som helst flate på 5x5km på jorda Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Okay, var mange x gitt. Endret 21. desember 2019 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 4 hours ago, Kjetil Lura said: Som jeg skriver, norge kan ikke redde verden alene. Og norge har veldig lite forurensing, slutt med at norge skal redde verden. Hvilken planet bur du på? Fordi vi har penger, så da skal vi redde verden? Vi bor på den planeten som ler hånlig av slike stråmenn. Ingen, absolutt ingen har noen gang påstått at Norge skal redde verden. 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 13 hours ago, 6M5MA22N said: Hvilken klode er det dere lever på. Norges totale utslipp av CO2 i 2018 tilsvarer ca 5% av Kinas økning i utslipp samme år. Det er to fakta som forsøkes skjult av klimafanatikerne. -Det ene er historisk kjente klimaendringer. -Det andre er Norges andel av de totale utslippene. Når jeg tenker meg om er min skatt mindre enn de månedlige svingninger til en skikkelig riking her til lands - for ikke å snakke samlignet med de offentlige budsjettene. Hva tror skattefuten at det betyr at jeg betaler skatt? Så å si ingenting. Ingenting ... <forhåpentlig unødvendig ironi-off> 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå