BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, PingEnt said: Definer bevis så kan vi snakke. Som definert av vitenskapelig metode, da jeg antar klima er vitenskap for deg, og ikke religion? https://no.wikipedia.org/wiki/Vitenskapelig_metode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, BippeStankelbein said: Jeg har ikke sett noen opptelling av stemmer. Så igjen er du bare stor i kjeften uten å ha dekning for påstandene dine. 70% av nordmenn tror på klimaendringer. Dette gjenspeiles også i valg, da eneste parti som ikke tror på klimaendringer får nå rundt 15% av stemmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, BippeStankelbein said: Som definert av vitenskapelig metode, da jeg antar klima er vitenskap for deg, og ikke religion? https://no.wikipedia.org/wiki/Vitenskapelig_metode Da finnes nok av bevis i lenken jeg ga deg. Les deg opp på kildene der. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 1 hour ago, BippeStankelbein said: Men ingen av dem fremlegger et eneste bevis. https://www.ipcc.ch/reports/ Read it and weep. 4 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 20 minutes ago, PingEnt said: Da finnes nok av bevis i lenken jeg ga deg. Les deg opp på kildene der. Brent barn lukter svidd. Jeg har brukt masse tid før på å lese igjennom linker, som folk ikke engang vet selv hva inneholder. Den feilen gjør jeg ikke igjen. Derfor: Jeg bruker ikke mer energi på å lese dine linker, enn du selv bruker på å presentere dem. Hva er det du ønsker å formidle, og hvordan mener du linken underbygger ditt syn? 20 minutes ago, PingEnt said: 70% av nordmenn tror på klimaendringer. Dette gjenspeiles også i valg, da eneste parti som ikke tror på klimaendringer får nå rundt 15% av stemmene. Det er bare enda en henvisning til hylekoret. "Se hvor mange andre som hyler det samme..." Edit: 2 minutes ago, ism_InnleggNO said: https://www.ipcc.ch/reports/ Read it and weep. Les mine svar til PingEnt, du sier absolutt ingenting som ikke PingEnt har sagt før, og det gir ingen mening i kjøre to debatter parallellt om akkurat det samme. Endret 19. desember 2019 av BippeStankelbein 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, BippeStankelbein said: Brent barn lukter svidd. Jeg har brukt masse tid før på å lese igjennom linker, som folk ikke engang vet selv hva inneholder. Den feilen gjør jeg ikke igjen. Derfor: Jeg bruker ikke mer energi på å lese dine linker, enn du selv bruker på å presentere dem. Hva er det du ønsker å formidle, og hvordan mener du linken underbygger ditt syn? Det er bare enda en henvisning til hylekoret. "Se hvor mange andre som hyler det samme..." På samme måte som dere to som påstår jeg kommer med sure oppgulp bare er en del av Listhaughylekoret. Som du sa har vi demokrati, og demokratiet har alt talt. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 55 minutes ago, BippeStankelbein said: "....deretter kommer sure oppgulp på facebook hvor hordene essensielt blir bedt om å spre det glade budskap. " Han hadde helt rett. Du gjør det du anklager motpart for, og du ser det ikke selv. Det er ikke hets. Det er slik Listhaug opererer. Og det er veldig lett å gjennomskue. 4 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, ism_InnleggNO said: Det er ikke hets. Det er slik Listhaug opererer. Og det er veldig lett å gjennomskue. forsøk 2: Les mine svar til PingEnt, du sier absolutt ingenting som ikke PingEnt har sagt før, og det gir ingen mening i kjøre to debatter parallellt om akkurat det samme. Edited just now by BippeStankelbein 1 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 2 minutes ago, PingEnt said: På samme måte som dere to som påstår jeg kommer med sure oppgulp bare er en del av Listhaughylekoret. Som du sa har vi demokrati, og demokratiet har alt talt. Forskjellen er at vi er ikke selv skyldig i det vi anklager andre for. Vi har ikke anklaget andre for sure oppgulp, og samtidig fornektet våre egne. 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 4 minutes ago, BippeStankelbein said: Les mine svar til PingEnt, du sier absolutt ingenting som ikke PingEnt har sagt før, og det gir ingen mening i kjøre to debatter parallellt om akkurat det samme. Det er ikke rart du ikke har sett noen bevis. Du er åpenbart ikke interessert i bevis. Det ser heller ikke ut til at du vet hvordan vitenskap fungerer og da blir det ekstra vanskelig å peke deg i riktig retning. 4 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 25 minutes ago, PingEnt said: Da finnes nok av bevis i lenken jeg ga deg. Les deg opp på kildene der. Nei, jeg diskuterer med DEG, ikke med linkene dine. Hvis DU ikke GIDDER presentere DIN mening SELV, hvordan i allverden kan du forvente at jeg skal gidde å legge særlig mye mer innsats i diskusjonen enn deg? Endret 19. desember 2019 av BippeStankelbein 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 3 minutes ago, BippeStankelbein said: forsøk 2: Les mine svar til PingEnt, du sier absolutt ingenting som ikke PingEnt har sagt før, og det gir ingen mening i kjøre to debatter parallellt om akkurat det samme. Edited just now by BippeStankelbein Du kan gjenta deg selv så mye du bare vil. Det vil aldri være hets å peke på hvordan en person som Listhaug opererer. 5 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 2 minutes ago, ism_InnleggNO said: Det er ikke rart du ikke har sett noen bevis. Du er åpenbart ikke interessert i bevis. Det ser heller ikke ut til at du vet hvordan vitenskap fungerer og da blir det ekstra vanskelig å peke deg i riktig retning. forsøk 3: Les mine svar til PingEnt, du sier absolutt ingenting som ikke PingEnt har sagt før, og det gir ingen mening i kjøre to debatter parallellt om akkurat det samme. 26 minutes ago, PingEnt said: Da finnes nok av bevis i lenken jeg ga deg. Les deg opp på kildene der. Nei, jeg diskuterer med DEG, ikke med linkene dine. Hvis DU ikke GIDDER presentere DIN mening SELV, hvordan i allverden kan du forvente at jeg skal gidde å legge særlig mye mer innsats i diskusjonen enn deg? Endret 19. desember 2019 av BippeStankelbein 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, BippeStankelbein said: Nei, jeg diskuterer med DEG, ikke med linkene dine. Hvis DU ikke GIDDER presenterei DIN mening SELV, hvordan i allverden kan du forvente at jeg skal gidde å legge særlig mye mer innsats i diskusjonen enn deg? Vitenskapelige bevis kommer igjennom fysiske observasjoner og modeller. Forventer du at jeg skal fremlegge disse her? Hvordan kan du stole på at jeg ikek lyver? Det er styrken med å vise til en internasjonal organisasjon som har gått igjennom disse eksperimentene. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Jeg tror det er på tide å la trollet få være i fred… 3 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, PingEnt said: Vitenskapelige bevis kommer igjennom fysiske observasjoner og modeller. Forventer du at jeg skal fremlegge disse her? Hvordan kan du stole på at jeg ikek lyver? Det er styrken med å vise til en internasjonal organisasjon som har gått igjennom disse eksperimentene. Jeg forventer at du skal kunne dokumentere dine påstander ja, eller akseptere at andre tviler på påstandene dine. Kanskje så er det vanskelig for deg å presentere dokumentasjon her, og det er greit, det respekterer jeg. Men da forventer jeg også at du godtar at andre tviler på påstandene dine, uten at du blir ufin av den grunn. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Just now, BippeStankelbein said: Jeg forventer at du skal kunne dokumentere dine påstander ja, eller akseptere at andre tviler på påstandene dine. Kanskje så er det vanskelig for deg å presentere dokumentasjon her, og det er greit, det respekterer jeg. Men da forventer jeg også at du godtar at andre tviler på påstandene dine, uten at du blir ufin av den grunn. Det er ikke det at du tviler. Du kommer med regelrett løgn om at det ikke finnes bevis. Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 2 minutes ago, ism_InnleggNO said: Jeg tror det er på tide å la trollet få være i fred… Kan du dokumentere påstanden? 1 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) 1 minute ago, PingEnt said: Det er ikke det at du tviler. Du kommer med regelrett løgn om at det ikke finnes bevis. Hvordan kan jeg lyve, når jeg ikke har påstått noe som helst? Jeg stiller bare spørsmål jeg. Hvis det er vanskelig å svare, så sier det kanskje mest om din egen påstand? Jeg har gitt deg mange sjanser nå til å presentere bevis, men det gidder du ikke. Hvordan kan det være min feil? Endret 19. desember 2019 av BippeStankelbein 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 1 hour ago, BippeStankelbein said: Det fins ingen fakta som underbygger at global oppvarming er menneskeskapt. 2 minutes ago, BippeStankelbein said: Hvordan kan jeg lyve, når jeg ikke har påstått noe som helst? Jeg stiller bare spørsmål jeg Det ovenfor var ikke et spørsmål, det var en påstand. Altså har jeg nå tatt deg i en direkte løgn. Du påstår du ikke har påstått noe, og jeg kan vise til at du har påstått noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå