Scarvo Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg tenkte på å prøve noe nytt. Alle vet fks hva man bruker en penn til. Eller en pute. Eller en sko. I denne tråden vil jeg at man skal finne et nytt bruksområde for produktene vi omgir oss med daglig. Det funker da slik at jeg poster et bilde av en helt normal gjenstand, og brukeren under må da finne på noe annet man kan bruke den gjenstanden til, enn det den egentlig er ment for. Man kan fks bruke en penn til å klø seg på ryggen med. Eller man kan bruke en pute til å kvele noen. Og en sko kan man hive i veggen hvis man er sur. Personen under blir da neste som må poste bilde som neste person under deg igjen må finne en ny måte å bruke den tingen til. Vi prøver Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Den kan man klapse en i trynet med, hvis en pirrer deg til sinne. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2019 Hvis noen hiver tøyet ditt i dusjen etter karatetrening slik at det blir vått og ubrukelig, så kan du bruke beltet til å skjule dine private deler mens du sniker deg hjem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Man kan bare kappe av foten og fjerne lyspæresokkelen og lyspæren, og dermed kan man bruke overdelen av lampen som en hatt. Endret 21. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 Hvis du er flink på ledninger, bilmotorer og slikt, så kan du forsøke å fjerne rattet i en bil og erstatte den med gjenstanden over. Det hadde vært et moro syn å få med seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Posten har begynt med å bitte posten fast i vær murstein. Dermed kaster de mursteinen med posten på igjennom rutene til folk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 For de med lite effektive smaksløker kan produktet over bidra til å piffe opp maten bittelittegrann. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Det bildet der var veldig utfordrende. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg er helt sikker på at du finner på noe. Ingenting kan være feil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Joda, skal nok klare det. Det tar bare tid. ? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Scarvo skrev (2 timer siden): For de med lite effektive smaksløker kan produktet over bidra til å piffe opp maten bittelittegrann. Nå kom jeg på en da. Men den er litt stygg da. ? Heng dem opp på et kors og bruk dem som et blink skive. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2019 Dildoene kan brukes til å lage potetmos, og analkulene kan du henge opp til pynt over inngangsdøra Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Bruker dem for å forstørre nøttene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2019 Hva er det? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 (endret) Scarvo skrev (18 timer siden): Hva er det? En gjekk, for å løfte opp noe som er tungt, sånn som kjøretøy. Man bruker jo en gjekk for å bytte bildekk. ? Endret 29. desember 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2019 TheDarkSapling - SCM skrev (På 28.12.2019 den 16.21): Bruker dem for å forstørre nøttene mine. Når Olga på 200 kilo blir påkjørt av en buss og dør, og ingen klarer å løfte kista i begravelsen, da kan man dette fort være et godt hjelpemiddel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Det der er reine dildoen til en dedigen kjempe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2020 Man kan bruke en hestesko under julebaksten hvis man går lei av de samme kjedelige formene du bruker til å forme ut pepperkakedeigen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Skrivepulten kan brukes som stol hvis man ikke har noe annet å sitte på. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2020 En ostehøvel kan muligens fungere som erstatning dersom barbermaskinen går tom for strøm. Forbered deg på smerte før du setter i gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå