PinkyBean Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men det får stå til. Jeg har koblet mitt geforce2 pro til tven via s-video. grunnen er selfølgelig at jeg vil se på DVD. Jeg får opp vanlig bilde av skrivebordet, og alt funker normalt. Men når jeg starter winDVD2.6, får jeg bare opp det første bildet, og ingen film. Det snåle er at det går helt fint å spille av film på den vanlige skjermen. Når jeg prøver å spille av med PcfriendlyDVD får jeg opp en feilmelding som sier at maskinen ikke er konfigurert for å bruke noe som heter macrovision. HJØLP!!! Hilsen en glad amatør... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 en kompis av broen min hadde et ligende problem og mumlet noe om at han måtte ha en antenneledning (mellom data'n og tv'n) med større motstand.... kan hende dette også trengs hos deg... Lenke til kommentar
PinkyBean Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Har fiksa det nå! Alt jeg trengte var et program som het tvtool, som fjerna dette macrovision greiene. SEIER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå