khaneri07 Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) hei! Bruker ASUS pc! jeg får ikke opp lyden på pc-en min det kjede etter at jeg hadde sletta noe jeg tror jeg ikke skule sletta så bare forsvant lyden og nå må jeg bruke Bluetooth for at jeg skal få lyd! hvordan får jeg jeg tilbake lyden ps! jeg får ikke tilbakestilt pcen! ps! hvordan sletter du andre brukere jeg har lagd??? hilsen hanna 12 år! Endret 16. desember 2019 av khaneri07 jeg kom på noe jeg måtte skrive inn fort Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Klikk på høyttaleren like ved klokka nederst til høyre på skjermen. Der kan du velge hvilket lydkort du bruker. Prøv forskjellige til du får lyd. Lenke til kommentar
khaneri07 Skrevet 17. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2019 jeg får det ikke til! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 (endret) Splittet ut innleggene til en ny tråd. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 17. desember 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
khaneri07 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 RRhoads skrev (På 16.12.2019 den 22.55): Klikk på høyttaleren like ved klokka nederst til høyre på skjermen. Der kan du velge hvilket lydkort du bruker. Prøv forskjellige til du får lyd. det går ikke hilsen hanna til deg! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 khaneri07 skrev (2 timer siden): det går ikke hilsen hanna til deg! Høyreklikk og gå til lydinnstillinger da Lenke til kommentar
khaneri07 Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 RRhoads skrev (22 timer siden): Høyreklikk og gå til lydinnstillinger da jeg har prøvd atl som er med ly men det går ikke. HJELP! Lenke til kommentar
khaneri07 Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 jeg har gått igjenom en feilsøking på ly og der står det at lydtjenesten svarer ikke!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå