fomlepung Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg har en knapt 1 år gammel Samsung 75" Q9FN (2018) og har lagt merke til at jeg har fått en mørkere "ramme" rundt ytterst på panelet i visse gråtoner på bildet. Er spesielt synlig ved 5% gråtone testbilde som dere kan se på bildet jeg har lagt ved. I helt svarte scener så synes ikke denne rammen rundt i ytterkanten. Har også litt banding på panelet mitt, men dette er innenfor toleransen. Har søkt litt rundt på diverse forumer, men ikke funnet noen andre tilfeller av dette. Har selvfølgelig prøvd et utall av forskjellige bilde innstillinger uten at det er blitt noen forandring. Noen som har en ide om hva dette er for noe? Jeg er inneforstått med at det alltid vil være et og annet som ikke er perfekt på selv topp serie TV'er, men denne mørke rammen synes jeg er forstyrrende. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2020 Synes jo ekstremt godt med testbilde som viser 5% grått. Er ikke bandingen jeg tenker på her, men denne mørkere rammen rundt på yttersiden. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 16. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Var ikke rare responsen å få her, men kan kort informere at panelet på denne TVen måtte byttes. Så om noen erfarer lignende symptomer så er det bare å benytte seg av reklamasjonen man har hos produsenten. Endret 16. januar 2020 av fomlepung Skriveleif 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå