Bluebeans Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg skal lage en side for en cs clan. Jeg prøver og lage noe men alt blir ikke helt som det skal og det ser ikke så bra ut som jeg hadde tenkt det. Jeg klarer ikke komme på hvordan jeg skal lage sida. Har noen et forslag? Jeg er helt blank. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Ta en titt på andre CS-sider, så ser du hva du liker og ikke liker der, så lager du din egen kombinasjon og vri på alt det du liker og utelater det du ikke liker. Enkelt og greit. Et eksempel på noe jeg laget her for noen uker siden ---> Team eXtreme EDIT: Link Endret 27. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sjekk ut noen av sidene i den nokså døende inspirasjonstråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=183828 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Csszengarden er alltid fin å besøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå